Gå til innhold

jeg trenger hjelp fra fyldige folk!

Anbefalte innlegg

Gjest er det noen som gidder?
Skrevet

Hvordan skal jeg klare å legge på meg? Min drøm er å legge på meg 15 kg. Hva skal jeg spise for å klare dette og hvor ofte? Jeg føler jeg spiser mye, men andre sier jeg ikke gjør det.

Uansett så er jeg altfor tynn, og jeg gruer meg til bikinisesongen som er rett rundt hjørnet.

Skrevet

Gå på McDonalds 2 ganger daglig, hver dag i 1 mnd.

Da skal du se du har iallefall 15 kg ekstra.

Gjest petrusa
Skrevet

bytt ut den vanlige maten med hamburgere, chips og pizza. og drikk brus, ikke vann. Det lever jeg på og jeg har lagt på meg fra 46kg til 75. er nede i 60 nå da. fant ut at det ble rent for meget.

kanskje må du sulte en liten periode for å opparbeide matkick, overspising og dårlig forbrenning.

Skrevet

bytt ut den vanlige maten med hamburgere, chips og pizza. og drikk brus, ikke vann. Det lever jeg på og jeg har lagt på meg fra 46kg til 75. er nede i 60 nå da. fant ut at det ble rent for meget.

kanskje må du sulte en liten periode for å opparbeide matkick, overspising og dårlig forbrenning.

Dårlig forslag! Man trenger ikke oppfordre til dårlig kosthold for å få folk til å legge på seg! Det vil bare føre med seg dårlig helse og høyt kolestrol. Tynne mennesker bør også spise sunt. Jeg foreslår nøtter og avokado. Mat som er sunt men som andre folk må spise med måte, men som du kan proppe i deg. Spis ofte

Skrevet

se på www.klikk.no Der finnes det også tips om hvordan legge på seg.

har ikke lest den linken da mitt behov går den andre veien.

Skrevet

Weight gainer eller proteintilskudd er bra som du spiser etter et måltid selvfølgelig. Jeg har i hvert fall lagt på meg av det og vekta holder seg der den skal også :o)

Lykke til.

Skrevet

Tja, dette er et felt jeg må si jeg har utviklet stor kompetanse på:-)

Kaloririk mat kombinert med stillesittende hobbyer som lesing og tv-titting skulle nok gjøre underverker.

Ikke å anbefale da.

Skrevet

Tja, dette er et felt jeg må si jeg har utviklet stor kompetanse på:-)

Kaloririk mat kombinert med stillesittende hobbyer som lesing og tv-titting skulle nok gjøre underverker.

Ikke å anbefale da.

Hvorfor kommer alle med usunne forslag? Selv om dere har godt opp som et resultat av en usunn livsstil, er ikke dette å anbefale noen. Folk som har liten matlyst bør ta en rusletur ut i frisk luft. Kanskje litt styrketrening etterfulgt av proteiner, for å bygge opp kroppen

Skrevet

Hvorfor kommer alle med usunne forslag? Selv om dere har godt opp som et resultat av en usunn livsstil, er ikke dette å anbefale noen. Folk som har liten matlyst bør ta en rusletur ut i frisk luft. Kanskje litt styrketrening etterfulgt av proteiner, for å bygge opp kroppen

Les også siste linje i mitt innlegg.

Frisk luft er bra det, extra godis med snacks foran tv`n etterpå da:-)

Gjest tomatsuppe
Skrevet

Min syltynne sjuåring måtte fetes litt opp her før jul.

Barnelegen anbefalte en neve nøtter og et glass fløtemelk 3-4 ganger om dagen. I tillegg til det (bittelille) han spiste fra før.

Det gjorde underverker!

Mrs. Wallace
Skrevet

Få deg en mann som lager verdens beste mat. Det gjorde susen for å øke vekta mi, i hvert fall. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg tatt tiden til hjelp, og begynt å trene vekter. Du kan naturligvis dytte i deg eggedosis halve døgnet og på den måten satse på å legge på deg fett, men det er verken sunt eller spesielt kledelig.

Nei, begynn å tren, spis 5-6 ganger om dagen, og legg på deg sakte men sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...