Gjest Burleføtter Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 En kompis er lege på sykehus og fikk tatt røntgenbilde av hodet til en pasient. Pasienten var en skøyer, og hadde lurt en saks inn bak øret da bildet ble tatt. Kompisen skvatt litt da bildet kom opp, for det var en diger saks type Fiskars fuglesaks. Jeg mener det er vanlig å finne ølkorker, sigarstumper og gardintrapper glemt igjen i pasienter? 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Tror du er en liten skøyer selv jeg 0 Siter
Gjest hhhhh Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Heldig for kompisen din at han har så store ører , da! Ikke alle som greier å lirke en Fiskars bak der,OG få den til å holde seg der under bildetagningen. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Heldig for kompisen din at han har så store ører , da! Ikke alle som greier å lirke en Fiskars bak der,OG få den til å holde seg der under bildetagningen. Har du sett fiskars fuglesaks eller? Den er svær. Jeg tror rett og slett Burleføtter prøver å lure oss 0 Siter
Gjest hhhhh Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Har du sett fiskars fuglesaks eller? Den er svær. Jeg tror rett og slett Burleføtter prøver å lure oss Nei, har tilgode å se fugleutgaven av Fiskars. Dog håper jeg for både han og kompisene hans sin skyld at han prøver å lure oss:-) 0 Siter
Gjest Burleføtter Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Heldig for kompisen din at han har så store ører , da! Ikke alle som greier å lirke en Fiskars bak der,OG få den til å holde seg der under bildetagningen. Pasienten selv la den der mens teknikeren gikk inn i bryterrommet. Jeg klarer fint å holde en saks bak øret. Har kålører, sånne som ligger inntil hue. 0 Siter
Gjest hhhhh Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Pasienten selv la den der mens teknikeren gikk inn i bryterrommet. Jeg klarer fint å holde en saks bak øret. Har kålører, sånne som ligger inntil hue. Fascinerende......... Har hørt om blomkålører, men de er vel mindre enn kålører vil jeg tro:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.