Gå til innhold

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er helt enig i at Jorunn er kjedelig men Erik sang falsk. Ellers så pleier jeg å synes han er bra.

Nja..Ikke i samme klasse falskt som resten..;) Synes ALLE skar ut her og der i dag jeg..

Men som sagt mest Alejandro og Christian. det må ha vært kjipt..:-o

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

5

• Anki

4

• Mary Poppins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nja..Ikke i samme klasse falskt som resten..;) Synes ALLE skar ut her og der i dag jeg..

Men som sagt mest Alejandro og Christian. det må ha vært kjipt..:-o

Tenk så flaut å høre seg sjøl etterpå.....

Jeg skal aldri synge i idol altså.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da ble det Christian da.. Er det bare meg, eller er han noe femi???

Skrevet

Ja, synes Erik var best med Jorun som nr.2.

Enig.

Skrevet

Hva så om han er det i grunn..?

Skrevet

Jeg tror dessverre Christian ryker i dag jeg og,men hadde håpet på at Ali skulle ryke da... Ingen av de to sang spesielt bra i dag, men Christian er den eneste som får "pes" om han synger surt, med Ali er det visst heeelt greit ... Jorun og Erik sang best i dag, syns jeg.

Enig! Erik og Jorun var best. Jorun har virkelig kommet seg igjen. Erik blir bare bedre og bedre. Kunne virkelig tenke meg å kjøpe en CD av Erik:)

Vennlig hilsen,

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva så om han er det i grunn..?

Ja, hva så..

Skrevet

Ja, hva så..

Bare skjønte ikke vitsen med å kommentere det :) Det betyr vel ikke noe som helst for oss andre om han er femi eller ikke liksom.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bare skjønte ikke vitsen med å kommentere det :) Det betyr vel ikke noe som helst for oss andre om han er femi eller ikke liksom.

Her på dol lissom blir alt kommentert lissom :P

Gjest papirtiger
Skrevet

Christian ryker. Tone og Erik/Ali i stolen. Tone burde vært ute for lenge siden, men har kommet langt pga at hun smiler -så- søtt til kamera hver gang.

Så bare Tone synge idag, men hun var ikke spesielt bra...

Skrevet

Jeg tror dessverre Christian ryker i dag jeg og,men hadde håpet på at Ali skulle ryke da... Ingen av de to sang spesielt bra i dag, men Christian er den eneste som får "pes" om han synger surt, med Ali er det visst heeelt greit ... Jorun og Erik sang best i dag, syns jeg.

Ja. Jeg har ingenting i mot at Chr røk ut i dag, men jeg synes dommerne var urettferdig strenge. Han sang da ikke så ekstremt dårlig, og Ali sang omtrent like dårlig uten å få samme sure kritikk.

Skrevet

Ja, synes Erik var best med Jorun som nr.2.

Enig.

Erik var best - særlig avslutningen. Jorunn var også bra, men ikke så inni helsike bra som dommerne påstod! ;-)

Jeg synes faktisk Tone var desidert verst i kveld, til tross for at både Ali og Chr ikke var så bra. De to gutta var litt småsure og kjedelige, men Tone var alt for heseblesende. Uffameg.

Skrevet

Tenk så flaut å høre seg sjøl etterpå.....

Jeg skal aldri synge i idol altså.

Jeg tror du må kjøpe deg nytt høreapparat hvos du mener at Erik sang falskt! *he he*

Jeg kunne ikke vært mer uenig med deg, og også i detat Tone var best. Hun var alt for heseblesende og anmasende, og taklet ikke å være "tullejenta" som skulle synge denne sangen med all snakkingen etc. Ble keitete og veldig "skoleavslutning".

Synes JEG, da, men vi er tydeligvis ikke enige om dette! *he he*

Jeg tror det hadde vært mye bedre for henne om hun hadde sunget sangen i Marilyn Monroe-stil enn N. Kidman-stil.

Skrevet

Vet ikke om jeg synes han er femi akkurat, men mer "dukkeaktig", litt fake m.a.o.

*håper ikke han leser her*

Skrevet

Enig.

Erik var best - særlig avslutningen. Jorunn var også bra, men ikke så inni helsike bra som dommerne påstod! ;-)

Jeg synes faktisk Tone var desidert verst i kveld, til tross for at både Ali og Chr ikke var så bra. De to gutta var litt småsure og kjedelige, men Tone var alt for heseblesende. Uffameg.

Ja, hesblesende er ordet, skjønner ikke hvorfor Tone valgte en så "uryddig" versjon av den sangen.

Skrevet

Ja, hesblesende er ordet, skjønner ikke hvorfor Tone valgte en så "uryddig" versjon av den sangen.

Ja, den "uryddige" versjonen var kul i Moulin Rouge, men for en sceneopptreden, og i særdeleshet med en såpass ung jente som er litt "pysete" på scenen, så hadde M. Monroe-varianten vært bedre, tror jeg.

Men kanskje jeg ville ha mislikt Tones versjon av den uansett, for MM-versjonen er jo bare SÅÅÅÅ bra, med MM i den rosa kjolen og lange hansker! *S*

Skrevet

Ja, den "uryddige" versjonen var kul i Moulin Rouge, men for en sceneopptreden, og i særdeleshet med en såpass ung jente som er litt "pysete" på scenen, så hadde M. Monroe-varianten vært bedre, tror jeg.

Men kanskje jeg ville ha mislikt Tones versjon av den uansett, for MM-versjonen er jo bare SÅÅÅÅ bra, med MM i den rosa kjolen og lange hansker! *S*

Ja, litt mye forlangt av Tone å konkurrere ut Marilyn :-)

Skrevet

Ja, litt mye forlangt av Tone å konkurrere ut Marilyn :-)

*knegg*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet ikke om jeg synes han er femi akkurat, men mer "dukkeaktig", litt fake m.a.o.

*håper ikke han leser her*

Ja enig.. Femi er vel ikke akkurat ordet. =)

Mary Poppins
Skrevet

Dau koste du deg vel akkurat nå, MP ;)

*snufs*

nå er'n borte! :(

men han var desverre ikke så bra idag.. men trist likevel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...