tjohei Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hvilket merket er best? Jeg vil bruke et merke som ikke inneholder tilsetningsstoffer eller alkolhol. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Spenol! nei nei, ikke spenol Tetter porer. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Sjekk Bare Escentuals hos hudpleiere... 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Dr. Hauschka skal være meget bra. Fås kjøpt på hesekostbutikk. Jeg har bare prøvd hudoljen, men den er jeg veldig fornøyd med. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Kvalitet til rimelig pris: Miranda. Les om de produktene på nettsidene deres. Det er helt rene produkter uten tilsetting av mineraloljer og prisen er ikke avskrekkende. Ellers er Mary Kay bra, men dyrt. Likeså Decleor. 0 Siter
tjohei Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Dr. Hauschka skal være meget bra. Fås kjøpt på hesekostbutikk. Jeg har bare prøvd hudoljen, men den er jeg veldig fornøyd med. Takk for svar! Takk for svar alle sammen. Dr. Hauschka inneholder alkohol og det er ikke bra. Decleor er alt for sterk for meg, reagerer på tonicen der. Jeg skal nå bruke md.formulation og en steindyr nattkrem med merke Carita. Tror jeg reagerer på Biotherm avokado nattkrem også. Den er ganske sterk. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Takk for svar! Takk for svar alle sammen. Dr. Hauschka inneholder alkohol og det er ikke bra. Decleor er alt for sterk for meg, reagerer på tonicen der. Jeg skal nå bruke md.formulation og en steindyr nattkrem med merke Carita. Tror jeg reagerer på Biotherm avokado nattkrem også. Den er ganske sterk. Det er vel kun noen av Dr. Hauschka-produktene som inneholder alkohol? Jeg vet at ansikts-tonic'en og rensekremen inneholder alkohol, men tror ikke at produktene ment for sensibel hud gjør det? Ellers er jo Weleda også et merke som markedsfører seg som naturlig hudpleie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.