Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merket er best? Jeg vil bruke et merke som ikke inneholder tilsetningsstoffer eller alkolhol.

fru Burlefot
Skrevet

Dr. Hauschka skal være meget bra. Fås kjøpt på hesekostbutikk. Jeg har bare prøvd hudoljen, men den er jeg veldig fornøyd med.

Hønemoren
Skrevet

Kvalitet til rimelig pris: Miranda. Les om de produktene på nettsidene deres. Det er helt rene produkter uten tilsetting av mineraloljer og prisen er ikke avskrekkende.

Ellers er Mary Kay bra, men dyrt. Likeså Decleor.

Skrevet

Dr. Hauschka skal være meget bra. Fås kjøpt på hesekostbutikk. Jeg har bare prøvd hudoljen, men den er jeg veldig fornøyd med.

Takk for svar!

Takk for svar alle sammen. Dr. Hauschka inneholder alkohol og det er ikke bra. Decleor er alt for sterk for meg, reagerer på tonicen der. Jeg skal nå bruke md.formulation og en steindyr nattkrem med merke Carita. Tror jeg reagerer på Biotherm avokado nattkrem også. Den er ganske sterk.

fru Burlefot
Skrevet

Takk for svar!

Takk for svar alle sammen. Dr. Hauschka inneholder alkohol og det er ikke bra. Decleor er alt for sterk for meg, reagerer på tonicen der. Jeg skal nå bruke md.formulation og en steindyr nattkrem med merke Carita. Tror jeg reagerer på Biotherm avokado nattkrem også. Den er ganske sterk.

Det er vel kun noen av Dr. Hauschka-produktene som inneholder alkohol? Jeg vet at ansikts-tonic'en og rensekremen inneholder alkohol, men tror ikke at produktene ment for sensibel hud gjør det?

Ellers er jo Weleda også et merke som markedsfører seg som naturlig hudpleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...