Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det høres mer ut som om du ser og hører det du har bestemt deg for. Jeg synes ikke den betraktningen av programmet i går stemmer overens med det jeg så. Bondevik er en idiot, og Eia er i beste fall en varierende komiker, men det har lite med selvsentrerthet etc. å gjøre.

"...................................."

Du har rett i at jeg bygger på mer enn det jeg så i programmet i går. Det var bare det at mye minnet meg på det som jeg ellers har gjort meg opp av tanker i forbindelse med for eksempel sportsreportasjer, fredsarbeid m.m. Det journalistiske arbeidet er ofte slett og vi er selvsentrerte.

Programmet hadde også sine høydare, bare så det også er sagt.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

19

• ShitDiddelyDo

10

• Prozak

3

• favn

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, må ikke beholde sin kjerne, er ikke det jeg mener.

Må forandre kjerne.

Men bare i overenstemmelse med den forige kjernen.

Holder ikke med overenstemmelse med perifere følelser.

Alle har forskjellige kjerner, men poenget er at alle tilslutt skal ha like kjerner.

Alle skal ha like kjerner til slutt..?!

Du byr jammen på fornøyelig lesning i blant, Snoopy.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Alle skal ha like kjerner til slutt..?!

Du byr jammen på fornøyelig lesning i blant, Snoopy.

Da er jo alle enige, ikke sant. Det er bra å være enige.

Men inntill alle er enige, må man jo si meningen sin. Som sagt...

Skrevet

Da er jo alle enige, ikke sant. Det er bra å være enige.

Men inntill alle er enige, må man jo si meningen sin. Som sagt...

*flirer*

Skrevet

Jeg så programmet med 1,5 øye og undret meg, jeg også.

Den som traff spikeren osv, var jo Harald Eia som kommenterte at svenskene (og andre) i grunnen ikke ser på oss på noen som helst spesiell måte. Vi er uinteressante.

Og hvem kan klandre svenskene. Det må ligge en slags pervers selvnytelse og et megakompleks til grunn for denne evinnelige tværingen fra nordmenn som så gjerne vil vite hva alle synes om nordmenn.

Hehe, og så synes de ingenting...

Skrevet

Jeg så programmet med 1,5 øye og undret meg, jeg også.

Den som traff spikeren osv, var jo Harald Eia som kommenterte at svenskene (og andre) i grunnen ikke ser på oss på noen som helst spesiell måte. Vi er uinteressante.

Og hvem kan klandre svenskene. Det må ligge en slags pervers selvnytelse og et megakompleks til grunn for denne evinnelige tværingen fra nordmenn som så gjerne vil vite hva alle synes om nordmenn.

Hehe, og så synes de ingenting...

*flirer*

Der traff du spikeren på hodet mht hva jeg forsøkte å si. Men jeg synes jo at formen til Eia kan være litt vel plump, selv om poengene hans i går var gode og skarpe. For han traff jo folkesjelen, da.

Og Celina kjente ikke igjen noe av det meste. Hun messet bare (indirekte, vel å merke) om at Røkke og alle de andre er gode og blir respektert i utlandet. Det er og blir de sikkert. Men jeg tror det var et godt poeng at vi er et utpreget spontant handelsfolk, ikke spesielt nyskapende eller raffinerte.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg vet ikke. Men de er forhåpentligvis ikke så mange. Det som derimot er litt merkelig er at det faktisk er lov til å ha sex med Dagros.

Kanskje de tror det er til dyrenes beste?

Det er lov her i Norge også å ha sex med dyr, med mindre det kan bevises at dyret lider under det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er lov her i Norge også å ha sex med dyr, med mindre det kan bevises at dyret lider under det.

Er det sant? Det ante jeg ikke.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Er det sant? Det ante jeg ikke.

Jeg mener jeg leste det i en nettavis for litt siden. Orker ikke å lete opp linken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mener jeg leste det i en nettavis for litt siden. Orker ikke å lete opp linken.

Jeg tror deg.

Det er jo forsåvidt ganske sykt at det i det hele tatt trengs lover mot den slags...

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg tror deg.

Det er jo forsåvidt ganske sykt at det i det hele tatt trengs lover mot den slags...

Ja, det kan du si. Jeg fatter ikke hvordan noen i det hele tatt kommer på ideen om å ha sex med et dyr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det kan du si. Jeg fatter ikke hvordan noen i det hele tatt kommer på ideen om å ha sex med et dyr.

Tviler på at det finnes noen logisk tankegang der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...