Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Inspirert av tråd om innleggstekster..

Hva var ditt siste platekjøp, og var skiva bra?

Mitt siste platekjøp var Turbonegers Party animals, og den var selvsagt bra!

Få høre hva dere kjøpte da..

:-)

Skrevet

Lene Marlin... Bra? Tja.. Vet søren ikke om jeg har hørt på den mer enn en gang jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lenge side jeg kjøpte plate sist, men den siste skiva jeg kjøpte var Joy Division med Heart And Soul. Alt bandet gjorde i en delikat innpakning. Meget bra!

Men jeg laster ned mye, og det siste jeg lastet ned må ha vært Satyricon med Nemesis Divina. Kanskje deres beste utgivelse!

Skrevet

Beth Hart "leave the light on".

Og Maja "sömnlöshet"

Skrevet

Odd - med plata "Not all birds fly with ease"

Kjempebra, anbefales på det varmeste!!! Krever aktiv lytting, den sitter ikke før etter et par gjennomspillinger etter min erfaring. Flotte tekster, fra en som har opplevd både skygge- og solsidene av livet. En flott person og en flott artist! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Siste til Springsteen.

Syns alltid han er bra, jeg da.

Skrevet

Turboneger? "Bra"? Oppsøk profesjonell hjelp! :-)

Tror den siste jeg kjøpte var den andre platen til Bel Canto (altså, en gammel plate). Eller kanskje det var Grand Turissimo, med Cardigans. Husker ikke helt.

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Turboneger? "Bra"? Oppsøk profesjonell hjelp! :-)

Tror den siste jeg kjøpte var den andre platen til Bel Canto (altså, en gammel plate). Eller kanskje det var Grand Turissimo, med Cardigans. Husker ikke helt.

Jeg ramlet nesten av stolen for et par år siden da en eller annen musikkjournalist kåret et av Turbonegers album til tidenes beste norske rockealbum.

Turboneger når ikke engang Spinal Tap til knærne.

Skrevet

Jeg ramlet nesten av stolen for et par år siden da en eller annen musikkjournalist kåret et av Turbonegers album til tidenes beste norske rockealbum.

Turboneger når ikke engang Spinal Tap til knærne.

Det er ikke akkurat musikken deres som er bra, nei. Jeg har sansen for Hank Von Helvete, og de er rimelig underholdende på scenen. Men på plate er det bare ræl.

".................................."

Skrevet

Lene Marlin... Bra? Tja.. Vet søren ikke om jeg har hørt på den mer enn en gang jeg.

Den er jo ikke akkurat dårlig. Bare...kjedelig...?

Skrevet

*Mumle mumle*

*mumler litt mer*

*Hvisker* Høy og mørk med Ole Evenrud.... Morsom og minnerik, den norske delen av den i alle fall.

laguna1365380434
Skrevet

Det er ikke akkurat musikken deres som er bra, nei. Jeg har sansen for Hank Von Helvete, og de er rimelig underholdende på scenen. Men på plate er det bare ræl.

".................................."

Der er jeg helt uenig..Jeg synes faktisk de klarer å kombinere utmerket show og artisteri med å faktisk lage utmerket rockemusikk..

I mange tilfeller utelukker det ene det andre, men ikke her, synes jeg..

laguna1365380434
Skrevet

Lenge side jeg kjøpte plate sist, men den siste skiva jeg kjøpte var Joy Division med Heart And Soul. Alt bandet gjorde i en delikat innpakning. Meget bra!

Men jeg laster ned mye, og det siste jeg lastet ned må ha vært Satyricon med Nemesis Divina. Kanskje deres beste utgivelse!

Joy division er alltid hyggelig..På Satyricon, der pleier jeg å melde litt pass..(Jeg hører ikke på så mye ond musikk;)), men jeg skal sjekke ut den du nevnte..

hare1365380455
Skrevet

Hm... Jeg tror det var 2 cd'er med The music. Og jeg har lyst på noen nye cd'er med gammel musikk (fra 60-tallet). Noen som har tips?

hare1365380455
Skrevet

Siste til Springsteen.

Syns alltid han er bra, jeg da.

Har han hatt en lang pause?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har han hatt en lang pause?

Naaaa .. Kom vel en for et par-tre år siden også. Den har stått i bilen fra den ble gitt ut. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...