Lillemus Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Dette er første året jeg har hatt tilskudd til barnetilsyn hele året (2004 altså) og det er jo bare bløff! Stemmer det at man ikke får foreldrefradrag for det? At jeg altså ikke får 2000,- i støtte i mnd, men 900,- i realiteten? Fysøren det er dårlig gjort. 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Du får jo bare trekke fra utgifter du faktisk har hatt. Dine utgifter til barnetilsyn er lik barnehageutgiften minus stønaden. Jeg ser ikke noe urimelig i det. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Du kan vel ikke skrive av det beløpet du har mottatt i støtte? Men det du har betalt selv kan du vel skrive av? Eller misforsto jeg? 0 Siter
Platina Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det stemmer det. Du får jo ikke fradrag for en utgift du ikke har hatt. Barnehagebetaling/sfo-betaling - støtte = utgift til barnepass. Jeg orker ikke gjøre matten, men det vil jo si at den reelle støtten blir adskillig mindre ja. Det har j f... meg ikke tenkt på før. For no dritt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Det stemmer det. Du får jo ikke fradrag for en utgift du ikke har hatt. Barnehagebetaling/sfo-betaling - støtte = utgift til barnepass. Jeg orker ikke gjøre matten, men det vil jo si at den reelle støtten blir adskillig mindre ja. Det har j f... meg ikke tenkt på før. For no dritt! Det stemmer sånn omtrent ja. Det blir jo som å gi med den ene hånda og ta med den andre da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.