Gå til innhold

nå er det gjort! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvangivelsen er lever på nett, og jeg får igjen ca 7000,-

Jippi!

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Jeg skulle få igjen 14.000,-, men ble lignet i feil skatteklasse såifølge Atene (eller var det Amber Sun?) så skal jeg ha igjen 9200,- når de får lignet meg riktig så jeg håper på 23.000,- jeg nå... *Gjeeeesp* ;o)

Skrevet

Jeg skulle få igjen 14.000,-, men ble lignet i feil skatteklasse såifølge Atene (eller var det Amber Sun?) så skal jeg ha igjen 9200,- når de får lignet meg riktig så jeg håper på 23.000,- jeg nå... *Gjeeeesp* ;o)

ahh!

heldiggris!

Jeg er glad jeg ikke får baksmell hvertfall :-)

Gjest gleder meg til juni...
Skrevet

Jeg får igjen 21000,-, hadde regnet med 15000,-, så det var deilig at jeg regnet feil...

mvh

Skrevet

Jeg fikk baksmell på 4500,-, men har blitt liknet i feil skatteklasse. Håper det gjør sitt til at jeg kommer opp på pluss i allefall.

Skrevet

Tok meg i nakken og forandret og leverte på nett på torsdag.

Får igjen ca 5000,-

Skrevet

Mannen min og jeg får igjen 23.000, 9.000 mer enn den ferdig utfylte tilsa at vi skulle få. Gunstigere fordeling av gjeld og renter gjorde susen :-)))

Skrevet

Restskatt nesten tusen kroner. Har ikke levert enda, skal ta en siste kikk på tallene i dag.

Gjest Timari
Skrevet

Mannen min og jeg får igjen 23.000, 9.000 mer enn den ferdig utfylte tilsa at vi skulle få. Gunstigere fordeling av gjeld og renter gjorde susen :-)))

heldiggrisen:). Får litt over 1000 kroner igjen. ikke så mye det gitt. Bra jeg ikke fikk baksmell da

Skrevet

hmmm... Nå skal jeg være gledesdreper, men du må ikke glede deg for tidlig.

Det spiller ingen rolle for ektefeller hvor gjelden og rentene står oppført. Gjeldsrenter på f.eks. 10.000 gir en skattelette på k 2.800 samme hvem det står på. 28% flatt altså.

Formue og gjeld utlignes felles, dvs. at dette heller ikke har noen hensikt å flytte på.

Dere må vel ha skrevet på noe som ikke var der fra før?

Ellers er jeg redd for at noen kommer til å bli grundig skuffet når oppgjøret kommer.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Får tilbake 7500,- Første gang i hele mitt liv jeg får tilbake noe:)

Gjest sandex
Skrevet

Får nok igjen noenlunde det samme - kanskje 6000 :)

Skrevet

Jeg er træg - skal levere etterpå....og skal lese av strømmåleren også -vi går ut i 0 omtrent vi. Helt greit det også.

Skrevet

Jeg fikk baksmell på 4500,-, men har blitt liknet i feil skatteklasse. Håper det gjør sitt til at jeg kommer opp på pluss i allefall.

Om du er liknet i feil skatteklasse, får du vel igjen bortimot 5000 isteden for baksmellen på 4500 kroner.

Skrevet

Strever med å få levert siden serveren er ustabil :(

Slik er det å vere ute i siste liten...

Skrevet

Jeg får igjen 16 000, men må dessverre vente til høsten før de kommer på kontoen ...

Skrevet

Her smalt det skikkelig.

Har gjort det jeg kan for å føre opp mest mulig fradrag så det blir ikke så ille tilslutt,bare ille nok.:(

Skrevet

Om du er liknet i feil skatteklasse, får du vel igjen bortimot 5000 isteden for baksmellen på 4500 kroner.

Johoo!! :D

Skrevet

Jeg tror jeg blir skyldig noen få tusen. I tillegg betaler jeg 46 % i skatt...jeje....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...