Gjest turbolips Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg hadde sommerfugløredobber,så var det en som sa at det betød at du var fan av analsex.Stemmer dette?!?Har aldri hørt det før. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Noen har nok hatt det festlig og utnyttet din usikkerhet... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det har jeg ikke hørt om, men, oj...Jeg kjøpte akkurat det til en venninne i presang, he he, hvis det stemmer kan jo hun få seg en overraskelse når hun er på sjekkeren ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg tror heller det betyr at du er fan av butterflyen 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg tror heller det betyr at du er fan av butterflyen Hva ER det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hva ER det? http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1082 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg tror heller det betyr at du er fan av butterflyen Det tror jeg også - klart det heller henspeiler på Butterfly'en.. Kanskje jeg skulle anskaffe meg et par sommerfugløredobber? 0 Siter
Kvinna Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hjelpes...også jeg som har kjøpt meg en drøss sommerfulghårklips... Håper ikke de også betyr noe sånn! :-O 0 Siter
Gjest Wilhma Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1082 De selene så da voldsomme ut! Synes å huske at dere har skrevet tidligere at butterfly-en kan brukes uten seler. Men har da vingene noen funksjon i det hele tatt, eller er det bare kroppen som gir glede? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1082 Så ikke helt hva det der var for noe jeg, men jeg aner sånn cirka. =) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 De selene så da voldsomme ut! Synes å huske at dere har skrevet tidligere at butterfly-en kan brukes uten seler. Men har da vingene noen funksjon i det hele tatt, eller er det bare kroppen som gir glede? Det er kroppen som gir glede, vingene er der bare i tillegg. Du kan kutte ut stroppene hvis du ikke liker dem, men de er ikke så dumme å bruke heller, syns jeg. Men - de er ikke nødvendige for å få utbytte av butterfly'en, altså *S* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det tror jeg også - klart det heller henspeiler på Butterfly'en.. Kanskje jeg skulle anskaffe meg et par sommerfugløredobber? sommerfulg øredobber burde hele butterflt gjengen ansfaffet seg 0 Siter
amber sun Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 sommerfulg øredobber burde hele butterflt gjengen ansfaffet seg Ja, det skulle vi gjort, hehe. Og så kunne vi jo ha dem på i oktober, hehe *S* 0 Siter
Gjest Wilhma Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det er kroppen som gir glede, vingene er der bare i tillegg. Du kan kutte ut stroppene hvis du ikke liker dem, men de er ikke så dumme å bruke heller, syns jeg. Men - de er ikke nødvendige for å få utbytte av butterfly'en, altså *S* Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en, jeg også! Og så kan jeg jo kombinere den med sommerfugl-øredobber 0 Siter
amber sun Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en, jeg også! Og så kan jeg jo kombinere den med sommerfugl-øredobber Det får du gjøre Bare moro at butterfly-fanklubben vokser, hehe. *S* 0 Siter
Gjest Wilhma Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det får du gjøre Bare moro at butterfly-fanklubben vokser, hehe. *S* Ja, det må jo være en ære å bli med i den! Hvor mange dolere er det i den nå, ca? 0 Siter
amber sun Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Ja, det må jo være en ære å bli med i den! Hvor mange dolere er det i den nå, ca? Tja, jeg er sannelig ikke helt sikkert. Sannsynligvis er det til og med noen dolere som ikke vil ut med at de er fan av butterfly'en Men det er nå ihvertfall en 4-6 stykker. Og som sagt, sannsynligvis noen flere som ikke har ropt så høyt om det som, vel, visse andre... hehe 0 Siter
Gjest Wilhma Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tja, jeg er sannelig ikke helt sikkert. Sannsynligvis er det til og med noen dolere som ikke vil ut med at de er fan av butterfly'en Men det er nå ihvertfall en 4-6 stykker. Og som sagt, sannsynligvis noen flere som ikke har ropt så høyt om det som, vel, visse andre... hehe Vel, det er jo flott for oss andre at dere er villige til å reklamere, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.