Gjest takker :-) Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 De spiller en sang på radioen for tiden, som jeg liker veldig godt. Noe indisk/pakistani-greier tror jeg. Noen som vet hva den heter og hvem som synger?? 0 Siter
Gjest takker :-) Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Chemical brothers-galvanize? Takk for hjelpen, har lastet den ned, og det var ikke den.... 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hvilken radiokanal? NRK har vel ofte spillelister for sine kanaler, og andre radiostasjoner har også det, fx har P4 noe med "spilles nå", så du kan se om nettsidene deres kan hjelpe. Evt. sende en mail til kanalen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Takk for hjelpen, har lastet den ned, og det var ikke den.... Hm.. håper du finner den du vil ha, da! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hvilken radiokanal? NRK har vel ofte spillelister for sine kanaler, og andre radiostasjoner har også det, fx har P4 noe med "spilles nå", så du kan se om nettsidene deres kan hjelpe. Evt. sende en mail til kanalen. Ja, og kanskje den ligger på vg-lista? 0 Siter
Gjest takker :-) Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Ja, og kanskje den ligger på vg-lista? Jeg har søkt i alle listene jeg kan finne, uten hell.Må bare vente til jeg hører den igjen tror jeg. Tror sangen er på indisk, og har ikke hørt den nok til å kjenne igjen ordene ennå. 0 Siter
Gjest leter og leter Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Vet akkurat hvilken du mener! Leter etter den jeg og! Skal si ifra hvis jeg finner den! De synger på engelsk, men det kan høres litt sånn indisk ut.. Den er skikkelig stilig..får meg til å få lyst til å danse den;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.