Gå til innhold

Kalle

Gjest den ekte noor

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvem er denne Kalle som Ole Ivars synger så mye om?

Skrevet

Sende melding og spørre? ;)

Evt. kan jeg gjøre det for deg...hehe...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Sende melding og spørre? ;)

Evt. kan jeg gjøre det for deg...hehe...

Ja, gjør det, har ikke nr. jeg;) Har hørt på Ole Ivars i hele dag og gjort husarbeid, skal brenne det og gi det bort i gave sjø:)

Skrevet

Ja, gjør det, har ikke nr. jeg;) Har hørt på Ole Ivars i hele dag og gjort husarbeid, skal brenne det og gi det bort i gave sjø:)

Kan sende en sms og spørre litt senere. Må se ferdig Motorsykkeldagbøkene først :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kan sende en sms og spørre litt senere. Må se ferdig Motorsykkeldagbøkene først :)

That's a deal, skal ned på dora snart jeg, må bare drikke opp spriten;)

Skrevet

Driver de ikke og sprenger bunkersen da?

Skrevet

Skjer det noe på Dora? Guffent strøk, synes jeg, i alle fall på kvelden. Jeg trente der nede tidligere, men likte aldri å gå der alene. Har sett for mange dokumentarer om bygginga av Dora...

;o)

Skal sende melding jeg. Deal ;)

Skrevet

Nå har jeg sendt melding, men regner ikke med at det kommer noe svar før i morra. Folk flest sover jo på denne tida, det er bare jeg som rangler :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har jeg sendt melding, men regner ikke med at det kommer noe svar før i morra. Folk flest sover jo på denne tida, det er bare jeg som rangler :)

Jeg lurer litt på hvem Johannes er. Om det er en mann eller Kvinne. Kan ikke du sende en melding til Sputniq og høre for meg? :)

Slik han står i med Sven Oskar for tiden kan man jo saktens lure.

Skrevet

Mmeeen... jeg rakk ikke å svare deg før meldinga kom!

Skal få det ordrett her:

"Ja, Kalle med fela, innspilt i 92 da Ole Ivars kom med cd'n Spellemannsblod. Det kan sies å være deres største hit, og deler plassen med Nei, så tjukk du har blitt. Låta har ligget et år på Norsktoppen, og mange lurer på hvem Kalle er. Såvidt jeg vet er han en oppdiktet person, men han ble senere laget som dukke, og står i en glassmonter på Råholt!"

Såh... da ble du kanskje litt klokere? ;)

Skrevet

Jeg lurer litt på hvem Johannes er. Om det er en mann eller Kvinne. Kan ikke du sende en melding til Sputniq og høre for meg? :)

Slik han står i med Sven Oskar for tiden kan man jo saktens lure.

Hehehe... HAN kjenner jeg ikke ;)

Jeg kan synge refrenget på "Skilles Johanne" for deg på lørdag, om det hjelper ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe... HAN kjenner jeg ikke ;)

Jeg kan synge refrenget på "Skilles Johanne" for deg på lørdag, om det hjelper ;)

Det skal du få lov til å gjøre. Jeg lover å minne deg på det til lørdag! Hvor tidlig åpner karaokebarene? :)

Johanne? Med avsluttende e? Jeg trodde det var Johannes! :)

Skrevet

Det skal du få lov til å gjøre. Jeg lover å minne deg på det til lørdag! Hvor tidlig åpner karaokebarene? :)

Johanne? Med avsluttende e? Jeg trodde det var Johannes! :)

Hehe... ingen som snakket om karaoke her, der går genseren altså.

Johannes? Hihi... det er det motsatte kjønn det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... ingen som snakket om karaoke her, der går genseren altså.

Johannes? Hihi... det er det motsatte kjønn det.

Genseren. Jeg ser du lærer. ;)

Men du skal få synge! :)

Skrevet

Genseren. Jeg ser du lærer. ;)

Men du skal få synge! :)

Hehe... tja... nå skal jeg ikke forlove meg helt her, har nemlig tenkt å drøye ølen til kvelden kommer :)

Uten øl er jeg ikke veldi giret på å synge :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... tja... nå skal jeg ikke forlove meg helt her, har nemlig tenkt å drøye ølen til kvelden kommer :)

Uten øl er jeg ikke veldi giret på å synge :P

Får helle i deg noen gallianoshots så synger du nok for hele uteserveringa, ja. :)

Skrevet

Får helle i deg noen gallianoshots så synger du nok for hele uteserveringa, ja. :)

Hehe... må nok skuffe der altså. Blir ikke noe drikking på dagen, for festen på kvelden tror jeg tar av så det holder likevel.

Meeen... pleier å bli trivelig lell! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... må nok skuffe der altså. Blir ikke noe drikking på dagen, for festen på kvelden tror jeg tar av så det holder likevel.

Meeen... pleier å bli trivelig lell! :)

Får bare håpe været blir bra. Det hadde vært så utrolig godt med en utepils eller to. :)

Lite er som en iskald utepils i hovedstaden! :)

Skrevet

Driver de ikke og sprenger bunkersen da?

Det har ikke jeg fått med meg, i alle fall. Det er ikke strøket jeg trives best i, for å si det sånt. Grøsser hver gang jeg kjører forbi de grå murene..

Gjest Snoopy83
Skrevet

Han er sikkert ingen. Tekstene til Ole Ivars er jo ikke akkurat veldig intelligente.

Høres ut som de er skrevet av barn.

Bare intetsigende, meningsløs kvabber som sikkert er koselig for de som ikke liker/orker å tenke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...