Gå til innhold

Kalle

Gjest den ekte noor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får bare håpe været blir bra. Det hadde vært så utrolig godt med en utepils eller to. :)

Lite er som en iskald utepils i hovedstaden! :)

Det er litt kaldt med utepils også, i alle fall her. I dag sluddet det, hørte det var to - TO - grader,

Ikke rart det var surt utendørs..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er sikkert ingen. Tekstene til Ole Ivars er jo ikke akkurat veldig intelligente.

Høres ut som de er skrevet av barn.

Bare intetsigende, meningsløs kvabber som sikkert er koselig for de som ikke liker/orker å tenke.

"Bare intetsigende, meningsløs kvabber som sikkert er koselig for de som ikke liker/orker å tenke."

Det gjelder vel sånn ca. 99 % av dagens musikk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er litt kaldt med utepils også, i alle fall her. I dag sluddet det, hørte det var to - TO - grader,

Ikke rart det var surt utendørs..

Det er ikke tilfellet her. Selv nå når det er sånn halvveis overskyet holder temperaturen seg veldig godt. :)

Gjest Snoopy83
Skrevet

"Bare intetsigende, meningsløs kvabber som sikkert er koselig for de som ikke liker/orker å tenke."

Det gjelder vel sånn ca. 99 % av dagens musikk.

Ja, egentlig. Men dansband er verst etter min mening.

Hvorfor?

De synger på dialekt.

Skrevet

Det er ikke tilfellet her. Selv nå når det er sånn halvveis overskyet holder temperaturen seg veldig godt. :)

Hold på den temperaturen til over helga da!

Nå er det natta her. Du får rangle videre du. C ya around!

*Klem*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Mmeeen... jeg rakk ikke å svare deg før meldinga kom!

Skal få det ordrett her:

"Ja, Kalle med fela, innspilt i 92 da Ole Ivars kom med cd'n Spellemannsblod. Det kan sies å være deres største hit, og deler plassen med Nei, så tjukk du har blitt. Låta har ligget et år på Norsktoppen, og mange lurer på hvem Kalle er. Såvidt jeg vet er han en oppdiktet person, men han ble senere laget som dukke, og står i en glassmonter på Råholt!"

Såh... da ble du kanskje litt klokere? ;)

Nja, vet jo enda ikke hvem kalle egentlig var da:)

Skrevet

Nja, vet jo enda ikke hvem kalle egentlig var da:)

En oppdiktet person, visstnok, som man får historien om i sangen? Jeg fikk nå det svaret fra rette vedkommende, i alle fall. Han finnes ikke som annet enn ei dukke.

Jeg aner ikke hvordan sangen er en gang selv ;)

Skrevet

Ja, egentlig. Men dansband er verst etter min mening.

Hvorfor?

De synger på dialekt.

Eidsvolldialekt er ikke den verste dialekte, i gruunn... det er ikke mange endringer fra bokmål :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

En oppdiktet person, visstnok, som man får historien om i sangen? Jeg fikk nå det svaret fra rette vedkommende, i alle fall. Han finnes ikke som annet enn ei dukke.

Jeg aner ikke hvordan sangen er en gang selv ;)

Kalle er med i flere sanger han. Trur jeg har hørt for mye Ole Ivars når jeg vet det:)

*setter på MTV*

Skrevet

Kalle er med i flere sanger han. Trur jeg har hørt for mye Ole Ivars når jeg vet det:)

*setter på MTV*

Hehe... ok... sønnen til han ene i Ole Ivars hadde ikke noe bedre svar enn det der, så jeg vet ikke :)

Hører på sånn musikk når det tilfeldigvis er på radioen eller jeg er på fest og det er dans, men etter jeg flytta hjemmefra hører jeg det ikke daglig lenger. Har en pappa som også spiller i band, serru, så jeg har vokst opp med dansemusikk i morsmelka :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...