Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen tatoveringer selv, men jeg kjenner flere som angrer på at de tok sine, og som vurederer å fjerne dem. Felles for dem er at de gjorde det som en motegreie. Av de jeg kjenner som har tatovert seg etter å ha tenkt nøye gjennom saken er det ingen som angrer.

Det var et stygt arr. Stakkars henne!

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har ingen tatoveringer selv, men jeg kjenner flere som angrer på at de tok sine, og som vurederer å fjerne dem. Felles for dem er at de gjorde det som en motegreie. Av de jeg kjenner som har tatovert seg etter å ha tenkt nøye gjennom saken er det ingen som angrer.

Det var et stygt arr. Stakkars henne!

Grandonkelen min! Han var til sjøs som ung, og tatoverte et digert norsk flagg på underarmen.

Så kom han hjem, avanserte i diverse grader og ble adm.dir. til slutt, i en verdigere tid enn denne (!). Og det var ikke gøy for han, som ble en snobb, å stå der i tennisskjorta si med korte ermer, med tatovering.

Han prøvde å få det bort, men det bleknet bare litt.

Skrevet

Tatovert -ja

Angret -nei

Man bør tenke seg såpass om på forhånd

Skrevet

Jeg hadde lyst til å tatovere meg i mange år, men var redd jeg ville angre. Nå er jeg glad jeg lot være.

Det arret var jo ille, men selv merket etter den skorpionen som ble fjernet var jo ikke pent. Bedre å beholde tatoveringen enn å gå rund med noe som ser ut som et blåmerke.

Skrevet

Jeg hadde lyst til å tatovere meg i mange år, men var redd jeg ville angre. Nå er jeg glad jeg lot være.

Det arret var jo ille, men selv merket etter den skorpionen som ble fjernet var jo ikke pent. Bedre å beholde tatoveringen enn å gå rund med noe som ser ut som et blåmerke.

"Bedre å beholde tatoveringen enn å gå rund med noe som ser ut som et blåmerke."

Enig! Jeg la også merke til at det stod at noen trengte 5 behandlinger, andre 20 for å fjerne tatoveringene. Tjue behandlinger - det må da bli en kostbar lærepenge for en tatovering man angrer på!

Skrevet

"Bedre å beholde tatoveringen enn å gå rund med noe som ser ut som et blåmerke."

Enig! Jeg la også merke til at det stod at noen trengte 5 behandlinger, andre 20 for å fjerne tatoveringene. Tjue behandlinger - det må da bli en kostbar lærepenge for en tatovering man angrer på!

Kjenner ei som får fjernet sin tatovering, og hun betaler kun for de 10 første behandlingene, resten er gratis, eller rettere sagt inkludert i den prisen hun allerede har betalt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har ingen og skal aldri tatovere meg heller =)

Gjest amparro
Skrevet

Tatovert -ja

Angret -nei

Man bør tenke seg såpass om på forhånd

Jeg tatoverte meg da jeg var 16 år, altså i 1986!! Det er leeeeenge før det ble en motesak og det var kun horer og sjømenn som hadde - og jeg da...... Når du er 16 kan det være at en tar avgjørelser en angrer på, det har vel de fleste gjort...

Jeg skulle gjerne ha blitt kvitt min. Nå går alle rundt med en tatto nettopp fordi det er en motesak. De fleste som tatoverer seg nå hadde ikke funnet på det, om det ikke var blitt en motesak.

Når du har hatt tatoveringen din i maaaaaaaaange år, slik osm jeg så blir den ikke så pen lenger. Jeg har måtte fylle den opp med farge mange ganger og nå er huden mettet. Den er blitt blass på fargen og ikke lenger vakker kan du si......

Er det da så rart at man ønsker å fjerne den........

Skrevet

Jeg tatoverte meg da jeg var 16 år, altså i 1986!! Det er leeeeenge før det ble en motesak og det var kun horer og sjømenn som hadde - og jeg da...... Når du er 16 kan det være at en tar avgjørelser en angrer på, det har vel de fleste gjort...

Jeg skulle gjerne ha blitt kvitt min. Nå går alle rundt med en tatto nettopp fordi det er en motesak. De fleste som tatoverer seg nå hadde ikke funnet på det, om det ikke var blitt en motesak.

Når du har hatt tatoveringen din i maaaaaaaaange år, slik osm jeg så blir den ikke så pen lenger. Jeg har måtte fylle den opp med farge mange ganger og nå er huden mettet. Den er blitt blass på fargen og ikke lenger vakker kan du si......

Er det da så rart at man ønsker å fjerne den........

Nei det er kanskje ikke det. Hysteriet hadde ikke tatt helt av a jeg fikk min heller, men det var begynt å bli "stuerent"

Jeg valgte en tatovering som "er meg", en tatovering ingen andre har, og jeg tok den i svart for å unngå den verste falmingen siden fargetatoveringer blir fortere blasse og stygge enn de i svart.

Jeg har den et sted det er lett å skjule den men samtidig lett å la den synes. Tror det er viktig å tenke gjennom slike ting på forhånd.

Det er nok flere med tatoveringer i kategorien kinesisk tegn, delfin, piggtrå rundt armen o.l msom kommer til å angre tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...