fresja Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Skiftet batteri i musa, og nå virker den ikke (sitter ved annen PC nå). Jeg har skiftet batteri en gang før. Da fikk jeg beskjed om å trykke på connect på en rektangelformet dings! Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg tenkte koffert da jeg leste overskriften. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg tenkte koffert da jeg leste overskriften. hehe, det gjorde jeg også. 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Jeg tenkte koffert da jeg leste overskriften. Overskriften var litt bevistt, sånn at noen skulle lese. Sitter på jobb litt til og leter etter svar litt rundt omkring. 0 Siter
smurfette Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hos meg skal jeg trykke på den rektangelformede dingsen, vente til den har blinket tre ganger, og deretter trykke på connectknappen under musa. Vet ikke om det er sånn det funker hos andre da. 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Hos meg skal jeg trykke på den rektangelformede dingsen, vente til den har blinket tre ganger, og deretter trykke på connectknappen under musa. Vet ikke om det er sånn det funker hos andre da. Får se om jeg finner en knapp under musa da. Det burdet vært bruksanvisning til en sånn mus! Men takk for rådet. Kanskje jeg kan koble til den gamle musa jeg brukte på min forrige PC... Det blir dyrt å skifte batteri en gang i uka også... 0 Siter
smurfette Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Får se om jeg finner en knapp under musa da. Det burdet vært bruksanvisning til en sånn mus! Men takk for rådet. Kanskje jeg kan koble til den gamle musa jeg brukte på min forrige PC... Det blir dyrt å skifte batteri en gang i uka også... En gang i uka??? Jeg skifter maks én gang i måneden... 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 En gang i uka??? Jeg skifter maks én gang i måneden... Jeg skiftet sist søndag, da var heldigvis min tilkommende svigersønn til stede, så han fikk musa i gang. I ettermiddag fikk jeg igjen beskjed om å skifte batteri. 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Hos meg skal jeg trykke på den rektangelformede dingsen, vente til den har blinket tre ganger, og deretter trykke på connectknappen under musa. Vet ikke om det er sånn det funker hos andre da. Teg fant fram min nye lupe med lys og fant en liten connectknapp under musa. Måtte trykke hardt med kulepenn. Så nå virker musa igjen. Er det batterier i tastaturet også? Skrekk og gru! Der er iallfall en sånn connectknapp... 0 Siter
smurfette Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Teg fant fram min nye lupe med lys og fant en liten connectknapp under musa. Måtte trykke hardt med kulepenn. Så nå virker musa igjen. Er det batterier i tastaturet også? Skrekk og gru! Der er iallfall en sånn connectknapp... Hehe. Det er det, ja. Samme prosedyre der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Får se om jeg finner en knapp under musa da. Det burdet vært bruksanvisning til en sånn mus! Men takk for rådet. Kanskje jeg kan koble til den gamle musa jeg brukte på min forrige PC... Det blir dyrt å skifte batteri en gang i uka også... Ja, det blir dyrt så jeg har gått over til gammeldags mus igjen og nå ser det ut til at det tråløse tastaturet er gåent og da kjøper jeg ikke tråløst nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Teg fant fram min nye lupe med lys og fant en liten connectknapp under musa. Måtte trykke hardt med kulepenn. Så nå virker musa igjen. Er det batterier i tastaturet også? Skrekk og gru! Der er iallfall en sånn connectknapp... Nå begynner det å ane meg hvorfor det trådløse tastaturet vi hadde før ikke funket lenger etter at jeg byttet batteri i det... *Stønn* Kanskje mest pinlig for eksen min, han er nemlig it-konsulent! 0 Siter
Gjest å ja, da så Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg tenkte koffert da jeg leste overskriften. Det er vel ikke rart du tenkte koffert når du har dradd til/kommer fra ugga-bugga-land. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er vel ikke rart du tenkte koffert når du har dradd til/kommer fra ugga-bugga-land. He he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.