Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skiftet batteri i musa, og nå virker den ikke (sitter ved annen PC nå). Jeg har skiftet batteri en gang før. Da fikk jeg beskjed om å trykke på connect på en rektangelformet dings!

Hva skal jeg gjøre?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg tenkte koffert da jeg leste overskriften.

Skrevet

hehe, det gjorde jeg også. ;)

Skrevet

Overskriften var litt bevistt, sånn at noen skulle lese. Sitter på jobb litt til og leter etter svar litt rundt omkring.

Skrevet

Hos meg skal jeg trykke på den rektangelformede dingsen, vente til den har blinket tre ganger, og deretter trykke på connectknappen under musa. Vet ikke om det er sånn det funker hos andre da.

Skrevet

Hos meg skal jeg trykke på den rektangelformede dingsen, vente til den har blinket tre ganger, og deretter trykke på connectknappen under musa. Vet ikke om det er sånn det funker hos andre da.

Får se om jeg finner en knapp under musa da. Det burdet vært bruksanvisning til en sånn mus! Men takk for rådet.

Kanskje jeg kan koble til den gamle musa jeg brukte på min forrige PC...

Det blir dyrt å skifte batteri en gang i uka også...

Skrevet

Får se om jeg finner en knapp under musa da. Det burdet vært bruksanvisning til en sånn mus! Men takk for rådet.

En gang i uka??? Jeg skifter maks én gang i måneden...

Skrevet

En gang i uka??? Jeg skifter maks én gang i måneden...

Jeg skiftet sist søndag, da var heldigvis min tilkommende svigersønn til stede, så han fikk musa i gang. I ettermiddag fikk jeg igjen beskjed om å skifte batteri.

Skrevet

Teg fant fram min nye lupe med lys og fant en liten connectknapp under musa. Måtte trykke hardt med kulepenn. Så nå virker musa igjen.

Er det batterier i tastaturet også? Skrekk og gru! Der er iallfall en sånn connectknapp...

Skrevet

Teg fant fram min nye lupe med lys og fant en liten connectknapp under musa. Måtte trykke hardt med kulepenn. Så nå virker musa igjen.

Er det batterier i tastaturet også? Skrekk og gru! Der er iallfall en sånn connectknapp...

Hehe. Det er det, ja. Samme prosedyre der.

Skrevet

Ja, det blir dyrt så jeg har gått over til gammeldags mus igjen og nå ser det ut til at det tråløse tastaturet er gåent og da kjøper jeg ikke tråløst nei.

Skrevet

Nå begynner det å ane meg hvorfor det trådløse tastaturet vi hadde før ikke funket lenger etter at jeg byttet batteri i det... *Stønn* Kanskje mest pinlig for eksen min, han er nemlig it-konsulent!

Gjest å ja, da så
Skrevet

Det er vel ikke rart du tenkte koffert når du har dradd til/kommer fra ugga-bugga-land.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det er vel ikke rart du tenkte koffert når du har dradd til/kommer fra ugga-bugga-land.

He he :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...