Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jubalong70

Jeg har vært gravid 3 ganger, og hatt festeblødning alle gangene. Det har artet seg slik at jeg har fått en blødning omtrent på den tiden jeg forventet mens. Men det var bare en bitte liten blødning som varte i 1-3 dager.

Jordmor har forklart at det av og til kan bli en liten blødning når egget graver seg skikkelig inn i livmorslimhinnen.

Alle 3 gangene har det blitt en skikkelig graviditet ut av det, og 2 ganger velskapte barn. 3. gangen vet jeg ikke enda - nurket er bare litt over 15 uker gammelt inni magen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182998-festebl%C3%B8dning/#findComment-1242120
Del på andre sider

Helt nybegynner...

Skulle akkurat til å skrive inn vedr. det samme....

Kjente en sviende fornemmelse i nedre mageregion (heter det det?) i dag tidlig, varte i ca 4 sek. (Kunne vært luft, for jeg satt på do altså....) Hadde samtidig en bitteliten blødning, mindre enn en halv teskje. Ble temmelig forfjamset fordi det er bare 22 dager siden forrige mens, og jeg pleier å ha 24-28 dagers terminer. Kan altså ha vært starten på mensen, men det har ikke kommet mere blod! Kan altså iflg. jubalong70 ha vært en festeblødning? Gravid? Kanskje vente et par dager før jeg tester? Hjeeeeelp !?!!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182998-festebl%C3%B8dning/#findComment-1242434
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...