Gå til innhold

Fra prins til frosk

Anbefalte innlegg

Gjest Ingeria
Skrevet

Ville du ha valgt samme partner på nytt som du har nå hvis du visste det du vet idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg ville valgt den samme. Vi har vært igjennom mye de siste årene, men det har bare gjort meg enda sikrere i min sak på at jeg valgte rett.

Gjest Shira12
Skrevet

JA!

Han har bare vokst i mine øyne, etter at vi møtte endel motgang i livet.

Vil ikke bytte han ut!!!

Gjest jadetvillejeg...
Skrevet

Ja.

Ja, det ville jeg! Uten tvil :-) Vi har vært sammen i 8 år 13 juli!!!

Skrevet

Nei, vet du, det tror jeg faktisk ikke.

*Hopper i stolen* Det var litt av et nick! Men du er kanskje ikke trøndersk?

Skrevet

*Hopper i stolen* Det var litt av et nick! Men du er kanskje ikke trøndersk?

Nei, men det aner meg hvorfor du hoppet i stolen...:-)

Gjest Pimpirian
Skrevet

Nei, jeg tror faktiskt ikke det....

Skrevet

Selvfølgelig ville jeg det. Vi er jo enda sammen. Hadde jeg ikke villet det, hadde det allerede vært slutt.

Ps. Han er ingen frosk;-)

Gjest jattaja
Skrevet

ja, det ville jeg. =)

jeg ville nok ha gjort det....er nettopp blitt dumpa men jeg var så glad i hu at jeg har sikkert kommet til å godta at hun hadde elskern sin på si vis hun hadde kommet tilbake!!

Skrevet

Ja, det hadde jeg uten tvil gjort. Til sommeren har vi vært sammen i 15 år.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja enten det ellers så ville jeg vært evig singel =)

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja!!Ville aldri bytte ham ut!

Er du synsk og? :)

Gjest jeg ville
Skrevet

Det ville jeg helt klart med samboeren min,ja.

Han er den eneste jeg har klart å se meg gammel sammen med av de forholdene jeg har hatt :)

Faktisk så er han så "perfekt" og vi har det så bra at jeg takker hver dag for at jeg har blitt velsignet med en så flott livsledsager.

:)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Det ville jeg helt klart med samboeren min,ja.

Han er den eneste jeg har klart å se meg gammel sammen med av de forholdene jeg har hatt :)

Faktisk så er han så "perfekt" og vi har det så bra at jeg takker hver dag for at jeg har blitt velsignet med en så flott livsledsager.

:)

Definitivt !!!

Selvfølgelig har han sine sider som jeg kanskje ikke er så fornøyd med alltid, men jeg regner ikke med å finne en som er 100% sånn som jeg vil at han skal være heller. Det hadde jo sikkert blitt kjedelig det også.

Jeg elsker prinsen min og håper vi klarer oss gjennom ild og vann i årene som kommer.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Definitivt !!!

Selvfølgelig har han sine sider som jeg kanskje ikke er så fornøyd med alltid, men jeg regner ikke med å finne en som er 100% sånn som jeg vil at han skal være heller. Det hadde jo sikkert blitt kjedelig det også.

Jeg elsker prinsen min og håper vi klarer oss gjennom ild og vann i årene som kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...