Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde slutt på et 3 årig forhold for en kort tid tilbake. Sterke følelser, men vet at jeg aldri kan stole på han igjen.

Det ble etterhvert uutholdelig med:arbeidsløshet fra hans side men hadde likevel råd til å gå ut og drikke på by'n, han holdt skjult at han hadde masse kontakt med en annen jente som han hadde kontakt med flere ganger daglig og også møtte uten å fortelle meg om det, han ville ikke introdusere meg til henne og sa hun var bare en 'bekjent', han svarte ikke telefoner fra henne når jeg var til stede, han kunne være borte en natt uten å gi ordentlig forklaring på hvor han hadde vært, følelsesmessig kald f.eks: snudde seg bort om jeg prøvde å gi han en klem osv

Når jeg gjorde det slutt spurte jeg han om i det minste å fortelle meg sannheten om denne jenta, men han nektet for alt (til tross for konkrete bevis).

Hvorfor kunne han i det minste vært ærlig når jeg ga klart uttrykk for at jeg ikke ville ha noen kontakt med han etter at jeg hadde gjort det slutt? Forslag mottas med takk og er det noen andre som har opplevd det samme? Hvordan kan man leve livet med løgner hele tiden?Føles som jeg har kastet bort de tre siste årene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183001-etter-det-er-slutt-og-l%C3%B8gner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hadde skygget banen allerede når jeg fikk vite at han var arbeidsløs.

Den andelen av folk som er ufrivillig arbeidsledige, er forsvinnende liten, sett i forhold til det totale antall ledige.

Sier noe(mye) om kvalitetene hos en person.

Men tror ikke jeg ville avslutte et forhold bare pga av arbeidsløshet. Ihvertfall ikke i første omgang.

Gjest tjohooo

Tror jeg hadde skygget banen allerede når jeg fikk vite at han var arbeidsløs.

Den andelen av folk som er ufrivillig arbeidsledige, er forsvinnende liten, sett i forhold til det totale antall ledige.

Sier noe(mye) om kvalitetene hos en person.

Hva med sykdom? Går det innunder din definisjon som "ufrivillig arbeidsløs", eller personlige kvaliteter?

Annonse

Hvorfor han fortsatt eventuelt lyver? Antagelig vil han ikke bli tatt i løgn, hverken før eller nå. Ingen som liker det vil jeg tro. Har kanskje noe med at han ikke vil "miste ansikt" Kanskje er han redd for at det kommer ut rykter om at han er en drittsekk osv, osv. Årsakene kan være mange.

Hvorfor han fortsatt eventuelt lyver? Antagelig vil han ikke bli tatt i løgn, hverken før eller nå. Ingen som liker det vil jeg tro. Har kanskje noe med at han ikke vil "miste ansikt" Kanskje er han redd for at det kommer ut rykter om at han er en drittsekk osv, osv. Årsakene kan være mange.

Ok,men vi kommer ikke til å ha kontakt med hverandre eller jeg med hans venner/familie etc så han kunne ihvertfall respektert meg nok til å fortelle meg sannheten? Synes dette gjør hele bruddet mye vanskeligere og det sa jeg også til han.

Ok,men vi kommer ikke til å ha kontakt med hverandre eller jeg med hans venner/familie etc så han kunne ihvertfall respektert meg nok til å fortelle meg sannheten? Synes dette gjør hele bruddet mye vanskeligere og det sa jeg også til han.

Skjønner deg veldig godt, men sett i fra hans side så blir han mye mer drittsekk om han innrømmer noe sånt. Sikkert noe med stolthet å gjøre også, hva vet jeg.

Det beste du kan gjøre nå er å legge alt bak deg og glemme. Ikke gnag noe mer på dette, det vil bare gå utover deg selv.

Nå er sommeren snart her, så nyt den og nyt friheten din og sørg for å kos deg:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...