Gå til innhold

har dere sagt noen gullkorn som dere kommer til å gå til grava med?

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

tror heller ikke at jeg klarer helt forskjellen på v og w. eller kanskje jeg gjør det, men tenker ikke over det?

Apropos fremmedspråk. En bekjent av meg hadde vært i tyskland på utveksling og skulle bo hos en tysk familie. Av en eller annen grunn så hadde hun blandet ordene drita og trøtt, så når hun ville være høftlig og avslå noe som familien foreslo så unnskylde hun seg med at hun var trøtt. Trodde hun da. I virkeligheten så sa hun at hun var helt dritings. Og hun var en stille og beskjeden jente men likevel så var hun drita hver dag hun kom hjem.

Familien sa bare Schade (synd) hver gang hun sa det.

Tror ikke hun oppdaget feilen før hun kom hjem igjen og da hadde vertsmoren i familien dødd i mellomtiden, så hun fikk aldri oppklart det.

Oi, tror vi kjenner samme person :)

Skrevet

Har vel ikke noe direkte gullkorn, men lanserte uttrykket "sløtt og triten" for noen år siden, og det lever i beste velgående hos eksen min ihvertfall - og bruker det tidvis selv ennå og ;-)

Gjest Timari
Skrevet

Oi, tror vi kjenner samme person :)

Du har ikke tilfeldigvis gått på BI du? Det er ikke der du har stiftet bekjennskap med denne personen?

Gjest Shira12
Skrevet

*lol* den hørte jeg som barn også, men det bvar først nå jeg skjønte at den kunne ha en seksuell undertone! trodde som deg at det var tungt å bære, he he

Akkurat, tungt og bære ;-)

Denne vitsen drar de frem i tide og utide, og synes det er sååå morsomt med meg som ikke skjønte den.

Skrevet

Har en som jeg stadig blir minnet om, selv om det er omtrent 40 år siden.

Vi hadde besøk av ei eldre dame og ut på kvelden skulle min far kjøre henne hjem. Da de skulle reise sier jeg til min far "nå må du huske på å passse godt på tissen din".

Jeg husker ennå det hylet fra dama, jeg tror ikke jeg har hørt noen som har ledd så mye, hverken før eller siden, hehe.

Årsaken til at jeg sa det var at en gang vi kjørte bil så måtte jeg tisse. Det var mørkt ute og min mor, sier på spøk at jeg måtte passe på tissen min fordi det var mørkt.

Det var jo mørkt da far skulle kjøre dama hjem:-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis gått på BI du? Det er ikke der du har stiftet bekjennskap med denne personen?

Ok, hvis hun har gått BI er det ikke henne :)

Men da er det flere som har opplevd det samme ihvertfall :D

Gjest Timari
Skrevet

Ok, hvis hun har gått BI er det ikke henne :)

Men da er det flere som har opplevd det samme ihvertfall :D

Hun har ikke gått på BI men hun underviser på BI(blant annet). underviser i organisasjonspykologi Jeg har ikke gått på BI men kjenner henne fra en annen sammenheng. vet at hun ofte forteller selvopplevde historier til studentene sine....

Gjest tjohooo
Skrevet

Hun har ikke gått på BI men hun underviser på BI(blant annet). underviser i organisasjonspykologi Jeg har ikke gått på BI men kjenner henne fra en annen sammenheng. vet at hun ofte forteller selvopplevde historier til studentene sine....

Ikke samme person. :)

Gjest Timari
Skrevet

Ikke samme person. :)

ok da er det flere som har gått i den språkfella :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...