Gå til innhold

Menn i uniform

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det _veldig_ patetisk for et kvinnfolk i 30-åra å synes at menn i uniform er sexy?

Skrevet

Bare hvis du snakker om sporveien eller postens uniformer....

Skrevet

*Hehe* Neida - her er det snakk om sånne hvite "offisers"-uniformer...

Skrevet

*Hehe* Neida - her er det snakk om sånne hvite "offisers"-uniformer...

Det kan da aldri bli patetisk, uansett alder.

Skrevet

Kiwi-uniformen liker jeg da.

:o)

Skrevet

Bare når man legger ut om det på medisinske sider på internett :)

Skrevet

Kiwi-uniformen liker jeg da.

:o)

...du er i ammetåka så deg regner vi ikke med...:)

Skrevet

*Gliser* Fint.

Hvordan i all verden har jeg klart å få kloa i en mann som både driver med hest og som har en jobb hvor han må trekke i denslags unfiorm?! Han "truer" med å ta den med hjem neste gang han har vært ute... ;o)

*Usigelig fornøyd*

Skrevet

...du er i ammetåka så deg regner vi ikke med...:)

Pøh, har aldri vært så klar i toppen jeg.

Men det var tøys med kiwi-uniformene da. Taxi-uniformer er mye bedre. Iallefall hvis de har sjåførpudding som virkelig strammer uniformen rundt magen.

Skrevet

*Gliser* Fint.

Hvordan i all verden har jeg klart å få kloa i en mann som både driver med hest og som har en jobb hvor han må trekke i denslags unfiorm?! Han "truer" med å ta den med hjem neste gang han har vært ute... ;o)

*Usigelig fornøyd*

Har du fått "fast følge", damen? :)

Gratulerer i så fall!

er han sånn? : (elsker den sluttscena)

http://www.cinemaquiz.com/_elements/77r.jpg

Skrevet

Jeg er uenig. Jeg vil heller si at det ER patetisk uansett alder...:-)

Skrevet

Har du fått "fast følge", damen? :)

Gratulerer i så fall!

er han sånn? : (elsker den sluttscena)

http://www.cinemaquiz.com/_elements/77r.jpg

Fast følge og fast følge... Vi er i alle fall ganske så "turtlete" begge to. :o) Lange, koselige mailer og masse søte sms'er hver dag... *Hihi*

Uniformen ligner litt, men den har mørk bukse til. Var jo bare såvidt jeg torte si at jeg synes uniform er sexy da jeg oppdaget et bilde av ham, heldigvis syntes han det var morsomt og truer nå altså med å ta den med hjem neste gang han har vært ute! :o)

Skrevet

Ikke hvis du snakker om politiuniform. *sikle*

...der er vi to helt på nett.....:-)

Skrevet

Nei det er ikke patetisk. Selv om jeg ikke kan forstå det så vet jeg at det er ganske vanlig. Jeg er litt sånn "anti uniformer" Men forstår på venninnene mine at jeg går glipp av mange spennende fantasier. :o)

Skrevet

Neh! Det kommer jo litt an på uniformen og mannen som er inni - men det hever fort ...

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tenner på uniformer selv. Til og med konduktørene på toget dersom de er snacksy. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...