Lillemus Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Er det _veldig_ patetisk for et kvinnfolk i 30-åra å synes at menn i uniform er sexy? 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Bare hvis du snakker om sporveien eller postens uniformer.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Bare hvis du snakker om sporveien eller postens uniformer.... *Hehe* Neida - her er det snakk om sånne hvite "offisers"-uniformer... 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 *Hehe* Neida - her er det snakk om sånne hvite "offisers"-uniformer... Det kan da aldri bli patetisk, uansett alder. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Bare hvis du snakker om sporveien eller postens uniformer.... Kiwi-uniformen liker jeg da. ) 0 Siter
flisa Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Bare når man legger ut om det på medisinske sider på internett 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Kiwi-uniformen liker jeg da. ) ...du er i ammetåka så deg regner vi ikke med... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Det kan da aldri bli patetisk, uansett alder. *Gliser* Fint. Hvordan i all verden har jeg klart å få kloa i en mann som både driver med hest og som har en jobb hvor han må trekke i denslags unfiorm?! Han "truer" med å ta den med hjem neste gang han har vært ute... ;o) *Usigelig fornøyd* 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 ...du er i ammetåka så deg regner vi ikke med... Pøh, har aldri vært så klar i toppen jeg. Men det var tøys med kiwi-uniformene da. Taxi-uniformer er mye bedre. Iallefall hvis de har sjåførpudding som virkelig strammer uniformen rundt magen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Pøh, har aldri vært så klar i toppen jeg. Men det var tøys med kiwi-uniformene da. Taxi-uniformer er mye bedre. Iallefall hvis de har sjåførpudding som virkelig strammer uniformen rundt magen. Døh! Jeg snakker _uniform_ her! Sånn ala dette her: http://www.alternatiefkostuum.nl/images/collectie/beroeps/beroepskleding_08.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 *Gliser* Fint. Hvordan i all verden har jeg klart å få kloa i en mann som både driver med hest og som har en jobb hvor han må trekke i denslags unfiorm?! Han "truer" med å ta den med hjem neste gang han har vært ute... ;o) *Usigelig fornøyd* Har du fått "fast følge", damen? Gratulerer i så fall! er han sånn? : (elsker den sluttscena) http://www.cinemaquiz.com/_elements/77r.jpg 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Døh! Jeg snakker _uniform_ her! Sånn ala dette her: http://www.alternatiefkostuum.nl/images/collectie/beroeps/beroepskleding_08.jpg Ser ut som kostymet til Maikel Jækksån jo... Nei, jeg er bare overtrøtt og overstimulert i dag. Skal snart finne Evas uniform og hoppe i køya tenker jeg. 0 Siter
smurfette Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det kan da aldri bli patetisk, uansett alder. Jeg er uenig. Jeg vil heller si at det ER patetisk uansett alder...:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Har du fått "fast følge", damen? Gratulerer i så fall! er han sånn? : (elsker den sluttscena) http://www.cinemaquiz.com/_elements/77r.jpg Fast følge og fast følge... Vi er i alle fall ganske så "turtlete" begge to. ) Lange, koselige mailer og masse søte sms'er hver dag... *Hihi* Uniformen ligner litt, men den har mørk bukse til. Var jo bare såvidt jeg torte si at jeg synes uniform er sexy da jeg oppdaget et bilde av ham, heldigvis syntes han det var morsomt og truer nå altså med å ta den med hjem neste gang han har vært ute! ) 0 Siter
nanna Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Ikke hvis du snakker om politiuniform. *sikle* 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Ikke hvis du snakker om politiuniform. *sikle* ...der er vi to helt på nett.....:-) 0 Siter
Osiris Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Nei det er ikke patetisk. Selv om jeg ikke kan forstå det så vet jeg at det er ganske vanlig. Jeg er litt sånn "anti uniformer" Men forstår på venninnene mine at jeg går glipp av mange spennende fantasier. ) 0 Siter
nanna Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 ...der er vi to helt på nett.....:-) Juhu! 0 Siter
Gyda Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Neh! Det kommer jo litt an på uniformen og mannen som er inni - men det hever fort ... ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg tenner på uniformer selv. Til og med konduktørene på toget dersom de er snacksy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.