Gå til innhold

Menn i uniform

Anbefalte innlegg

Gjest Ringerike
Skrevet

Absolutt ikke!

Her forleden måtte forresten typen min ut av senga for å ta på seg uniformen ;c) Nå er muligens ikke uniformene til Nettbuss de mest sexy her i verden, men du verden som det funker...

Molly Mandy
Skrevet

Det er veldig veldig sexy...

Skulle gjerne blitt forført av en mann i en myndig uniform en gang...

Skrevet

Det er veldig veldig sexy...

Skulle gjerne blitt forført av en mann i en myndig uniform en gang...

*Hehe* Nå hadde han ingen problemer med å forføre meg uten uniformen, så om han gjør alvor av å ta den med hjem utpå høstparten så blir jeg vel etterlyst av mine nærmeste etterhvert... ;o)

Molly Mandy
Skrevet

*Hehe* Nå hadde han ingen problemer med å forføre meg uten uniformen, så om han gjør alvor av å ta den med hjem utpå høstparten så blir jeg vel etterlyst av mine nærmeste etterhvert... ;o)

He he, neida, uniform er ikke noe must.

*hvisker* Det er en fantasi...

mariaflyfly
Skrevet

Jaaaah... Men det var mer patetisk den gangen svigermor kom løpende med kameraet sitt for å knipse bilder av gubben da han skifta der før jobben en dag. Minstegutten hennes var jo så flott i uniformen sin! Jeeeezes.

Gjest angelica bom
Skrevet

Bare hvis du snakker om sporveien eller postens uniformer....

Enig! hehe... Postens er vel skikkelig nedtur iallefall. Gusjefarger. Blæh. Men gi meg en stram kar i skinnuniform på en politisykkel. Jammy!

Skrevet

Ikke hvis du snakker om politiuniform. *sikle*

*Hehe* For ett år siden og vel så det ble det innbrakt en liten gutt på biblioteket hos oss, han hadde gått seg bort og vi fant ikke ut hvor han hørte til. Til slutt ringte jeg politiet og ikke mindre enn 3 (!) staute, uniformerte politimenn dukket opp!!!!

Jeg lurte på å si at jeg også hadde gått meg bort og trengte skyss hjem... ;o)

Skrevet

Greia med uniformer er vel at uniformen i seg selv mentalt sett kobles med autoritet - og indirekte med dominanse.

Og dermed blir det hele en slags light-versjon av en ganske vanlig greie innen seksualitet: Dominanse og underkastelse.

Dette er såpass vanlig innen seksualiteten at det neppe kan beskrives som patetisk ;-)

Skrevet

Greia med uniformer er vel at uniformen i seg selv mentalt sett kobles med autoritet - og indirekte med dominanse.

Og dermed blir det hele en slags light-versjon av en ganske vanlig greie innen seksualitet: Dominanse og underkastelse.

Dette er såpass vanlig innen seksualiteten at det neppe kan beskrives som patetisk ;-)

*Hehe* Jeg har tenkt en del på det faktisk og for meg bunner det nok i det at jeg er oppvokst uten far og selv om jeg har en sterk trang til å være selvstendig og klare meg selv så føler jeg stor trygghet i det å bli tatt vare på. Og da er det vel ganske naturlig å vil bli tatt vare på av en staut kar i uniform? Det er noe med omsorgsfunksjonen der altså.

Skrevet

*Hehe* Jeg har tenkt en del på det faktisk og for meg bunner det nok i det at jeg er oppvokst uten far og selv om jeg har en sterk trang til å være selvstendig og klare meg selv så føler jeg stor trygghet i det å bli tatt vare på. Og da er det vel ganske naturlig å vil bli tatt vare på av en staut kar i uniform? Det er noe med omsorgsfunksjonen der altså.

...eller for den saks skyld friheten til ikke å måtte være den som bestemmer *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...