Gå til innhold

Har dere noen gang vært flau over vennene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest flau over venn
Skrevet

Har dere venner som dere ville kviet dere for å presentere for andre venner fordi dere tenker at det ville blitt veldig pinlig?. Eller venner som går i et så tåpelig antrekk at dere rett og slett blir flaue?

ja jeg skjemmes over at jeg føler det sånn, men jeg er skikkelig flau over vennen min nå.

har dere følt det samme noen gang?

Luna21365380663
Skrevet

Har du fått en hippie-venn blant dine ellers så materialistiske business-venner? ;o)

Jeg er ikke så flau, ofte, folk må få tenke hva de vil, og selv om noen av mine venner kan se ut som en dass (knis), så må de som møter de få tenke hva de vil. Det er mine venner, men det er ikke meg.

Venner som har merkelige meninger (i forhold til andre), kan jeg synes er litt kinkig.. I alle fall hvis de liker å diskutere, eller sier hva de mener rett ut, uten å tenke på hva andre kan føle i forbindelse med den saken. Men igjen; det er de, ikke meg..

Synes det er flott med "varierte" venner. Da får jeg litt forskjellig av alt mulig fra flere. Jeg trenger ikke en venn som er schizofren for å dekke mitt behov for å være sosialistisk, eller en karrierekvinne for å dekke mitt behov for å snakke om alle de som snylter på trygdekontoret.. Til det har jeg flere venner, med forskjellige meninger.. hvis du skjønner.. ?

Skrevet

Nei, ikke siden jeg var fjortiss.

Nå er jeg vant til at de ser helt sprø ut og sier de rareste ting. Helt normalt. Det er bare kos.

Skrevet

Jepp. Kjenner følelsen. MEN da må du snu det. Da bør du egentlig være flau ovr dine venner du antar ikke kan godta en som er litt selvstendig i utvalg av klær. Ellers å må du være flau over deg selv som du tillegger egenskaper som de kanskje ikke har..... Kanskje er de ikke så sneversynte som du skulle tro når alt kommer til alt?

Gjest også flau ja
Skrevet

Ja, skjønner følelsen. Og jeg er både voksen og har stor takhøyde for varierte folk, meninger, klær og greier, men det fins enkelte som bare... ikke passer så godt inn noe sted.

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg ikke introduserer over alt. Grunnen er at hun er veldig buldrete og ønsker oppmerksomheten og ikke ikke retter seg inn etter hvordan andre oppfører seg. Ja, det hender jeg blir mildt flau av henne.

Gjest Gamle hysteriske tøyter
Skrevet

Ikke på grunn av utseende eller antrekk, det hefter meg ikke.

Men var skikkelig flau over ei venninne for noen uker siden. Passer seg ikke helt å være pære full og legge an på menn i 20 åra når man har passert 40 med god margin. Sken ble ikke bedre av at hun bydde seg fram for typen min, grafset på ham og bet ham i øret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...