Gjest helt vanlig navn Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104322 Jeg synes man kan kalle seg for mye merkelig... Det er ikke morsomt. 0 Siter
Gjest helt vanlig navn Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Glemte "for".... (før "for")... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Virker jo som om noen syns det er det da, så hvorfor skal de ikke få lov. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 lurer litt på når man får tillatelse til å bruke tall i navnet sitt. Da kunne jeg skiftet navn til 10mari 9lsen bodsted 11rom Det kunne jo blitt festlig. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Galskap nei dette er ikke galskap, det som er galskap er at jeg ikke får lov til å ender navn til Snoopy83. Har vel ikke prøvd, men jeg regner med at heller ikke det går, siden jeg fikk avslag på "Manitou". 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 nei dette er ikke galskap, det som er galskap er at jeg ikke får lov til å ender navn til Snoopy83. Har vel ikke prøvd, men jeg regner med at heller ikke det går, siden jeg fikk avslag på "Manitou". Var avslaget begrunnet? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Var avslaget begrunnet? Ja, de sa det ville fornærme indiansk bosetning i norges kulturarv. Bare tuller jeg... :/ 0 Siter
Tottlå Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 nei dette er ikke galskap, det som er galskap er at jeg ikke får lov til å ender navn til Snoopy83. Har vel ikke prøvd, men jeg regner med at heller ikke det går, siden jeg fikk avslag på "Manitou". Søren..... da funker det nok ikke å skifte fornavnet mitt til Tottlå, heller???? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Søren..... da funker det nok ikke å skifte fornavnet mitt til Tottlå, heller???? Prøv da vel =) 0 Siter
Gjest Etternavn. og fornavn. to ting. Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Søren..... da funker det nok ikke å skifte fornavnet mitt til Tottlå, heller???? Kjenner noen som heter nicket ditt til etternavn. Nesten bare. Ikke akkurat slik du skriver det da. 0 Siter
Tottlå Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Kjenner noen som heter nicket ditt til etternavn. Nesten bare. Ikke akkurat slik du skriver det da. Er det sant?? Hva da?? Tøttlå? Tottla? Sottlå? Såttlå? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Er det sant?? Hva da?? Tøttlå? Tottla? Sottlå? Såttlå? Tottlø, muligens... 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Begynner å gå på krykker i Sahara disse "morsomme" mellomnavnene nå. Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser, ei gladkristen dame i nabokommunen her har tatt mellomnavnet "Halleluja" og en vennine av henne heter "Gudergod" til mellomnavn. Gi meg styrke sier bare jeg ;-) 0 Siter
Gjest ole man.utd. hansen Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Begynner å gå på krykker i Sahara disse "morsomme" mellomnavnene nå. Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser, ei gladkristen dame i nabokommunen her har tatt mellomnavnet "Halleluja" og en vennine av henne heter "Gudergod" til mellomnavn. Gi meg styrke sier bare jeg ;-) Og en heter Eple til mellomnavn, og en annen Keikoburger. Det er for sykt! Noen sier det er fint, for så slipper vi bare kjedelige navn. Men jeg synes vanlige navn er best! Hvorfor skal man finne på så mange merkelige navn? Det er som en sport nå; man finner på noe merkelig eller noe man synes er morsomt, og så søker man om å få hete dette. Og det får man. Det burde vært regler!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.