Gå til innhold

kolaautomat som mellomnavn

Anbefalte innlegg

Gjest helt vanlig navn
Skrevet

Glemte "for".... (før "for")...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Virker jo som om noen syns det er det da, så hvorfor skal de ikke få lov.

Gjest Timari
Skrevet

lurer litt på når man får tillatelse til å bruke tall i navnet sitt. Da kunne jeg skiftet navn til 10mari 9lsen bodsted 11rom

Det kunne jo blitt festlig.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Galskap

nei dette er ikke galskap, det som er galskap er at jeg ikke får lov til å ender navn til Snoopy83.

Har vel ikke prøvd, men jeg regner med at heller ikke det går, siden jeg fikk avslag på "Manitou".

Skrevet

nei dette er ikke galskap, det som er galskap er at jeg ikke får lov til å ender navn til Snoopy83.

Har vel ikke prøvd, men jeg regner med at heller ikke det går, siden jeg fikk avslag på "Manitou".

Var avslaget begrunnet?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Var avslaget begrunnet?

Ja, de sa det ville fornærme indiansk bosetning i norges kulturarv.

Bare tuller jeg... :/

Skrevet

Søren..... da funker det nok ikke å skifte fornavnet mitt til Tottlå, heller????

Gjest Snoopy83
Skrevet

Søren..... da funker det nok ikke å skifte fornavnet mitt til Tottlå, heller????

Prøv da vel =)

Gjest Etternavn. og fornavn. to ting.
Skrevet

Kjenner noen som heter nicket ditt til etternavn. Nesten bare. Ikke akkurat slik du skriver det da.

Skrevet

Kjenner noen som heter nicket ditt til etternavn. Nesten bare. Ikke akkurat slik du skriver det da.

Er det sant??

Hva da?? Tøttlå? Tottla? Sottlå? Såttlå?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Er det sant??

Hva da?? Tøttlå? Tottla? Sottlå? Såttlå?

Tottlø, muligens...

Skrevet

Begynner å gå på krykker i Sahara disse "morsomme" mellomnavnene nå.

Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser, ei gladkristen dame i nabokommunen her har tatt mellomnavnet "Halleluja" og en vennine av henne heter "Gudergod" til mellomnavn.

Gi meg styrke sier bare jeg ;-)

Gjest ole man.utd. hansen
Skrevet

Begynner å gå på krykker i Sahara disse "morsomme" mellomnavnene nå.

Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser, ei gladkristen dame i nabokommunen her har tatt mellomnavnet "Halleluja" og en vennine av henne heter "Gudergod" til mellomnavn.

Gi meg styrke sier bare jeg ;-)

Og en heter Eple til mellomnavn, og en annen Keikoburger. Det er for sykt! Noen sier det er fint, for så slipper vi bare kjedelige navn. Men jeg synes vanlige navn er best! Hvorfor skal man finne på så mange merkelige navn? Det er som en sport nå; man finner på noe merkelig eller noe man synes er morsomt, og så søker man om å få hete dette. Og det får man. Det burde vært regler!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...