Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje vår tur snart?

Jeg har også prøvd å kjenne på min. Problemet er at jeg aldri har kjent på den før, så jeg vet ikke hvordan den vanligvis kjennes ut.

Etter hva jeg har lest er det ikke lett å kjenne det ene eller det andre, med mindre du har kjent på den over lengere tid - og dermed kjenner de forskjellige stadiene. De forskjellige stadiene høres jo også ganske like ut i beskrivelsene, og jeg ble ihvertfall ikke så veldig mye klokere etter å ha kjent på min. (Selvom jeg håper at livmortappen min er i graviditets-modus...)

På www.pernille.info står det ganske utførlige beskrivelser - uten at det nødvendigvis gjør det noe lettere...

Har også lest er at man ikke skal kjenne for mye "der inne" fordi det er fare for infeksjoner osv.

Vet ikke om du ble noe klokere av dette svaret - men du er ihvertfall ikke den eneste som ikke klarer å tyde livmortappens mystiske språk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183049-livmortappen/#findComment-1242302
Del på andre sider

tuppeliten

Jeg har også prøvd å kjenne på min. Problemet er at jeg aldri har kjent på den før, så jeg vet ikke hvordan den vanligvis kjennes ut.

Etter hva jeg har lest er det ikke lett å kjenne det ene eller det andre, med mindre du har kjent på den over lengere tid - og dermed kjenner de forskjellige stadiene. De forskjellige stadiene høres jo også ganske like ut i beskrivelsene, og jeg ble ihvertfall ikke så veldig mye klokere etter å ha kjent på min. (Selvom jeg håper at livmortappen min er i graviditets-modus...)

På www.pernille.info står det ganske utførlige beskrivelser - uten at det nødvendigvis gjør det noe lettere...

Har også lest er at man ikke skal kjenne for mye "der inne" fordi det er fare for infeksjoner osv.

Vet ikke om du ble noe klokere av dette svaret - men du er ihvertfall ikke den eneste som ikke klarer å tyde livmortappens mystiske språk :)

Jeg har heller ikke kjent etter så veldig lenge.

Det er på pernille.info jeg har lest før, men blir ikke så veldig mye smartere av det...sukk

Vi får nok bare vente å se hva som skjer, håpe at det ikke tar for lang tid før livmoren går over i gravidmodus(hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183049-livmortappen/#findComment-1242310
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...