Gå til innhold

Venn

Gjest Om en god venn

Anbefalte innlegg

Gjest Om en god venn
Skrevet

Good friends are hard to find.

Good friends are easy to adore.

And you've been such a good friend to me...that I could ask for nothing more.

Har du noen fine linjer om vennskap?

Skrevet

En god venn er en som vet alt om deg...

-og som liker deg allikevel...

:-)

Gjest Timari
Skrevet

"vennskap er som en sti. Den må tråkkes begge veier for å holdes ved like".

aner ikke hvem som har skrevet det altså.

Gjest Sinai
Skrevet

"vennskap er som en sti. Den må tråkkes begge veier for å holdes ved like".

aner ikke hvem som har skrevet det altså.

fint uansett

Gjest Snoopy83
Skrevet

"vennskap er som en boks med konfekt, man vet aldri hva man får"

haha =)

Gjest Sinai
Skrevet

"vennskap er som en boks med konfekt, man vet aldri hva man får"

haha =)

Så lenge det ikke er kong Haakon

Gjest Snoopy83
Skrevet

Så lenge det ikke er kong Haakon

I wouldnt know... etter HP har jeg fått angst for konfekt, i frykt for å komme over noe med ørevoks.

Gjest Sinai
Skrevet

I wouldnt know... etter HP har jeg fått angst for konfekt, i frykt for å komme over noe med ørevoks.

Ørevoks, hehe : ) Er ikke så veldig glad i konfekt jeg heller ofte noe skumle greier med alkohol

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ørevoks, hehe : ) Er ikke så veldig glad i konfekt jeg heller ofte noe skumle greier med alkohol

Er det ikke bare alkoholsmak da? Med 0,5 masseprosent ellernoe...

Gjest Sinai
Skrevet

Er det ikke bare alkoholsmak da? Med 0,5 masseprosent ellernoe...

Er vel litt forskjellig det. Liker mint og nougat jeg, men kan like gjerne spise ren sjokolade, mye bedre

Gjest Snoopy83
Skrevet

Er vel litt forskjellig det. Liker mint og nougat jeg, men kan like gjerne spise ren sjokolade, mye bedre

Jeg liker at smaken varieres jeg. Så jeg liker konfekt allikevel. Men det er litt dyrt, syns jeg.

Ingen har noensinne gitt meg en konfekt om jeg har hatt bursdag eller det har vært jul hittil, men det begynner nok å komme snart. Om en 10 år kanskje.

Muligens jeg må gifte meg først, at det er der skoen trykker.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg liker at smaken varieres jeg. Så jeg liker konfekt allikevel. Men det er litt dyrt, syns jeg.

Ingen har noensinne gitt meg en konfekt om jeg har hatt bursdag eller det har vært jul hittil, men det begynner nok å komme snart. Om en 10 år kanskje.

Muligens jeg må gifte meg først, at det er der skoen trykker.

Jeg har ikke fått så mye konfekt, selv om jeg er samboer og veldig glad i sjokolade. Må kanskje gifte meg først da? Jeg liker sfinx, der er det en del gode. Og plum in madeira, den er stor!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg har ikke fått så mye konfekt, selv om jeg er samboer og veldig glad i sjokolade. Må kanskje gifte meg først da? Jeg liker sfinx, der er det en del gode. Og plum in madeira, den er stor!

Har inntrykk av at konfektgaver har noe med alder å gjøre jeg... først og fremst det... bare vent, så dukker det nok opp noe =)

Gjest Sinai
Skrevet

Har inntrykk av at konfektgaver har noe med alder å gjøre jeg... først og fremst det... bare vent, så dukker det nok opp noe =)

Åja, mulig det. Isåfall har jeg ikke så mye å stille opp med. Venter i spenning. Kaster meg over konfekt når jeg er på besøk hos eldre:) Mye bedre gave enn vin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...