Gå til innhold

Hvorfor er dere her nå..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

I stedet for å feire 1 mai i det fine været?

Jeg er fordi jeg venter&venter&venter på typen som har vært ute i sånn ca 4 timer for å kjøpe lomper og tennveske..

Har pakket kurv, med grillspidd, sauser, egg og salater og alt!

Sulten!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

13

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

5

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

4 timer for å kjøpe et par ting??? Da hadde jeg vært rimelig utålmodig ja...

Jeg er hjemme fordi mannen min nylig kom hjem fra tur, har vært borte siden i går. Og nå er han for sliten til å finne på noe. Hadde tenkt å besøke noen, men har utsatt det til en dag til uka isteden.

laguna1365380434
Skrevet

4 timer for å kjøpe et par ting??? Da hadde jeg vært rimelig utålmodig ja...

Jeg er hjemme fordi mannen min nylig kom hjem fra tur, har vært borte siden i går. Og nå er han for sliten til å finne på noe. Hadde tenkt å besøke noen, men har utsatt det til en dag til uka isteden.

Dere får ha en koselig hjemmekveld da! :-)

Og, jeg ER utålmodig..Typen min er noen ganger så treig at jeg har vondt for å tro det..

Han ringte i sted og sa han var på vei. Han hadde blitt distrahert av diverse..(for eksempel utepils..) på veien..Grr!

Men nå gleder jeg meg til mat!

Skrevet

Er bare inn eog tar en pause - vi er ute og jobber i hagen i finværet - har flyttet en svær busk med bilen til hjelp etc. - revet et gjerde etc. er det ikke sånt man skal gjøre på 1.mai da? .)

laguna1365380434
Skrevet

Er bare inn eog tar en pause - vi er ute og jobber i hagen i finværet - har flyttet en svær busk med bilen til hjelp etc. - revet et gjerde etc. er det ikke sånt man skal gjøre på 1.mai da? .)

Jo, hvis man ønsker å vise seg frem som skikkelig sånn høyreklysete så..;)

Hver sin lyst!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg var egentlig invitert på middag. Men så veit jeg at en annen som bor der ikke vil at jeg skal være der. Så jeg takket pent nei.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg var egentlig invitert på middag. Men så veit jeg at en annen som bor der ikke vil at jeg skal være der. Så jeg takket pent nei.

Hørtes komplisert! Håper du finner på noe annet kos i stedet da!

:-)

Gjest Burleføtter
Skrevet

Har 2-300 bilder som skal være presentable til i morgen, elers vil bisnissen lide.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hørtes komplisert! Håper du finner på noe annet kos i stedet da!

:-)

Ja... tenkte å prøve ut en av de nye grandisene i dag... det har kommet to helt nye smaker!

Dette har jeg gledet meg VILLT til =)

Skrevet

Nei, det er i dag man pynter seg og går i tog, flagger og koser seg.

17.mai for de voksne :o)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Ja... tenkte å prøve ut en av de nye grandisene i dag... det har kommet to helt nye smaker!

Dette har jeg gledet meg VILLT til =)

Hvilke smaker da...?

Gjest Burleføtter
Skrevet

I dag er dagen for å irriterre gamle sosialistnaboer og vaske bilen, starte motorsaga, henge ut klær, male husvegger i malerklær, bytte eksosanlegg, snekre, spyle gårdsplassen, hugge ved o s v. Alt annet enn å gå i tog i byen. Se mest mulig lurvete og ustelt ut.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvilke smaker da...?

Pølse og tomat og Taco... den tacogreia er vel ikke så spennende, i og med at de hadde mild taco fra før av...

Skrevet

Fordi sambo mista mobilen i går, og fyren som fant den kommer aldri innom med den, til tross for at han visstnok bor i nabolaget. Vi aner selvfølgelig ikke hva han heter, hvor han bor eller nummeret hans, så det er bare å vente (noe vi nå har gjort siden elleve-tida, og jeg begynner å bli passe sur)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fordi at i går så sykla jeg kjempelangt og drakk på kvelden, så i dag er jeg så sliten at jeg knapt klarer å holde øynene oppe :/

Mary Poppins
Skrevet

fordi jeg har eksamen imorgen

Skrevet

Har jobbehelg (natt), så jeg våknet ikke før 15.30. Spiste tacorester til frokost/middag. :) Gidder ikke å finne på så mye annet når jeg har jobbehelg likevel. Nå skal jeg dusje, og så vente på at jeg skal på jobb igjen.

Gjest Timari
Skrevet

jeg har vondt i halsen, magevondt og slått ut av virus. Synes jeg har en god grunn for å være på DOL nå.

1 Mai betyr ingenting for meg.

Gjest Sinai
Skrevet

jeg har vondt i halsen, magevondt og slått ut av virus. Synes jeg har en god grunn for å være på DOL nå.

1 Mai betyr ingenting for meg.

Jeg er også syk

Skrevet

Har aldri feiret 1.mai, jeg.

Jeg er her fordi jeg har kommet inn etter å ha vært ute store deler av dagen. Innimellom har jeg støvsugd, vasket gulv og vasket klær.

Ute har jeg malt litt på gjerdet, og ellers har jeg sløvet i sola på terrassen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...