Gå til innhold

Hvorfor er dere her nå..

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fordi jeg jobber natt. Sto opp 16:00, dyttet i meg en kaffe og en proteindrink (forsøker å bli sunn), jogget den lille strekningen ned til treninga, trente, og jogget hjem igjen.

Nå er jeg nydusjet og deilig, mett av en god frokost, og venter bare på at jeg skal dra til jobben om litt over en time.

Jeg er dvask. I elendig shape. Derfor dette psykopatiske skippertak-treningsprosjektet som startet i går da jeg så meg i speilet. :)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

13

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

5

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sinai
Skrevet

Fordi jeg jobber natt. Sto opp 16:00, dyttet i meg en kaffe og en proteindrink (forsøker å bli sunn), jogget den lille strekningen ned til treninga, trente, og jogget hjem igjen.

Nå er jeg nydusjet og deilig, mett av en god frokost, og venter bare på at jeg skal dra til jobben om litt over en time.

Jeg er dvask. I elendig shape. Derfor dette psykopatiske skippertak-treningsprosjektet som startet i går da jeg så meg i speilet. :)

Trodde du var treningsnarkis jeg, og helsefrik :)

kaffepiken
Skrevet

Jeg driver og baker brød. Sitter og venter på at de skal bli ferdigstekt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trodde du var treningsnarkis jeg, og helsefrik :)

Jeg _var_.

Men det er noen år siden. Helsefrik har jeg dog aldri vært. Bare treningsnarkoman.

Jeg var godt i gang over nyttår, men så fikk jeg en senebetennelse som holdt meg borte i godt over 4 uker. Begynte igjen så smått den uka her. Merker presset. Synes faen ikke jeg ser ut. Og i dag er det mai!

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg _var_.

Men det er noen år siden. Helsefrik har jeg dog aldri vært. Bare treningsnarkoman.

Jeg var godt i gang over nyttår, men så fikk jeg en senebetennelse som holdt meg borte i godt over 4 uker. Begynte igjen så smått den uka her. Merker presset. Synes faen ikke jeg ser ut. Og i dag er det mai!

Samme her. Hadde _de_ ambisjonene i høst, etter å ha løpt 2 mil. Mister altid motivasjonen uti februar. Men nå er jo sola tilbake, så da tar jeg gjerne på løpeskoa. Kjedelig å begynne forfra, får så lett benhinnebetennelse jeg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samme her. Hadde _de_ ambisjonene i høst, etter å ha løpt 2 mil. Mister altid motivasjonen uti februar. Men nå er jo sola tilbake, så da tar jeg gjerne på løpeskoa. Kjedelig å begynne forfra, får så lett benhinnebetennelse jeg

Jeg begynner å merke en kommende lyskestrekk. Men jeg håper det går over. Jeg er svært lite bevandret i løpernes verden, så jeg aner ikke hva kroppen min tåler når det gjelder løping. Men det finner jeg nok ut.

En god motivasjon for å få ræva i gir er forresten å stille seg foran speilet i bokseren, synke sammen i en dårlig holdning uten å stramme inn noe, og se om man får hakeslepp.

Jeg gjorde det i går og er så til de grader motivert i dag at jeg denne helgen, for første gang på 10 år, har gjennomført to treningsøkter før frokost!

Uten noen skader eller uforutsette hendelser bør jeg komme meg greit i løpet av to måneder. Det er i hvert fall en teori.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg begynner å merke en kommende lyskestrekk. Men jeg håper det går over. Jeg er svært lite bevandret i løpernes verden, så jeg aner ikke hva kroppen min tåler når det gjelder løping. Men det finner jeg nok ut.

En god motivasjon for å få ræva i gir er forresten å stille seg foran speilet i bokseren, synke sammen i en dårlig holdning uten å stramme inn noe, og se om man får hakeslepp.

Jeg gjorde det i går og er så til de grader motivert i dag at jeg denne helgen, for første gang på 10 år, har gjennomført to treningsøkter før frokost!

Uten noen skader eller uforutsette hendelser bør jeg komme meg greit i løpet av to måneder. Det er i hvert fall en teori.

Den funker ikke på meg. Da blir jeg bare deppa, og gidder ikke prøve. Men det hjelper å kjøpe en ny treningstopp. Må jo bare ut å prøve den, når jeg har brukt penger på den. Er jeg først inne i en treningsperiode, har jeg ingen problemer med motivasjon. Da er problemet at jeg overtrener. Enten eller altså

Gjest bebba
Skrevet

Fordi jeg er på jobb. Sto opp kl. 07.00 for å arrangere 1. mai frokost for partilaget.

Gjest bebba
Skrevet

Dere får ha en koselig hjemmekveld da! :-)

Og, jeg ER utålmodig..Typen min er noen ganger så treig at jeg har vondt for å tro det..

Han ringte i sted og sa han var på vei. Han hadde blitt distrahert av diverse..(for eksempel utepils..) på veien..Grr!

Men nå gleder jeg meg til mat!

Jeg hadde slått han i hodet med bakekjevlet;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den funker ikke på meg. Da blir jeg bare deppa, og gidder ikke prøve. Men det hjelper å kjøpe en ny treningstopp. Må jo bare ut å prøve den, når jeg har brukt penger på den. Er jeg først inne i en treningsperiode, har jeg ingen problemer med motivasjon. Da er problemet at jeg overtrener. Enten eller altså

Før var problemet for meg å ta nok fridager. Så hadde jeg noen års pause, har et helt annet fokus på hva jeg vil med kroppen min og hvordan jeg vil se ut, og med disse endrede forutsetningene er det ikke lenger like enkelt å motivere seg.

Men et bedritent speilbilde gjør underverker. :)

Gjest Sinai
Skrevet

Før var problemet for meg å ta nok fridager. Så hadde jeg noen års pause, har et helt annet fokus på hva jeg vil med kroppen min og hvordan jeg vil se ut, og med disse endrede forutsetningene er det ikke lenger like enkelt å motivere seg.

Men et bedritent speilbilde gjør underverker. :)

Jeg synes vi skal rydde unna badevekter og speil. Snakkes om et par måneder!

Skrevet

Jo, hvis man ønsker å vise seg frem som skikkelig sånn høyreklysete så..;)

Hver sin lyst!

Høyreklysete? - pøh. Vi startet dagen med Venstre-frokost i nabokommunen, fikk innføring i et miljøprosjket etc. så vi har da gjort vårt rent politisk i dag. Folk koser seg i hagene sine - er det ikke det som er frihet da? :)

Skrevet

Fordi jeg fortjener å slappe av litt etter å ha gjort en innsats på stortromme et par timer i dag!

Gjest M.Angelica
Skrevet

fordi jeg har eksamen imorgen

LYKKE TIL MP!! =)

Mary Poppins
Skrevet

LYKKE TIL MP!! =)

tusen takk :)

Jeg skulle åpenbart ikke vært ute igår kjenner jeg, har fått gjort fint lite idag, men bøkene ligger iallefall oppe så jeg later som jeg leser ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

tusen takk :)

Jeg skulle åpenbart ikke vært ute igår kjenner jeg, har fått gjort fint lite idag, men bøkene ligger iallefall oppe så jeg later som jeg leser ;)

Samme her.. Tror jeg er full enda :S

Skrevet

Har vært på Plantasjen i dag, og ordna litt i hagen...

Nå er jeg her fordi jeg har to barn som sitter og spiser kveldsmat, og sambo og eldstemann er på fotballkamp på Ullevål.

Har forøvrig ikke noe forhold til 1.mai, har ikke flagget engang i dag...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde slått han i hodet med bakekjevlet;)

Var fristet! ;) Istedet fikk han grillspidd og salat..Ikke fortjent!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Fordi sambo mista mobilen i går, og fyren som fant den kommer aldri innom med den, til tross for at han visstnok bor i nabolaget. Vi aner selvfølgelig ikke hva han heter, hvor han bor eller nummeret hans, så det er bare å vente (noe vi nå har gjort siden elleve-tida, og jeg begynner å bli passe sur)

Isj..Kjedelig da gitt! Håper han dukker opp snart da!:-)

laguna1365380434
Skrevet

fordi jeg har eksamen imorgen

Lykke til! Går sikkert fint!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...