Gå til innhold

Hvorfor er dere her nå..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

jeg har vondt i halsen, magevondt og slått ut av virus. Synes jeg har en god grunn for å være på DOL nå.

1 Mai betyr ingenting for meg.

God bedring!:-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

13

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

5

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Fordi jeg jobber natt. Sto opp 16:00, dyttet i meg en kaffe og en proteindrink (forsøker å bli sunn), jogget den lille strekningen ned til treninga, trente, og jogget hjem igjen.

Nå er jeg nydusjet og deilig, mett av en god frokost, og venter bare på at jeg skal dra til jobben om litt over en time.

Jeg er dvask. I elendig shape. Derfor dette psykopatiske skippertak-treningsprosjektet som startet i går da jeg så meg i speilet. :)

Lykke til! Det kan være MEGET skremmendede å se seg selv i speilet sånn på våren.

Jeg fikk øye på meg selv i sted, i ført fjorårets shorts..Det var ikke bare heldig..:-o

Men det var nå fargen som var mest skremmende..Nyanse skummetmelk..Men jeg hadde sikkert ikke dødd av noen situps heller..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg driver og baker brød. Sitter og venter på at de skal bli ferdigstekt.

Mmm..Så godt da! Ferskt brød er snadder!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Fordi jeg er på jobb. Sto opp kl. 07.00 for å arrangere 1. mai frokost for partilaget.

Sprekt!:-)

Mary Poppins
Skrevet

Lykke til! Går sikkert fint!:-)

tusen takk, satser på at det går greit :)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

laguna1365380434
Skrevet

tusen takk, satser på at det går greit :)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Like så!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes vi skal rydde unna badevekter og speil. Snakkes om et par måneder!

Vekta driter jeg i. Jeg skal ikke ned i vekt. Jeg skal bare strammes opp litt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lykke til! Det kan være MEGET skremmendede å se seg selv i speilet sånn på våren.

Jeg fikk øye på meg selv i sted, i ført fjorårets shorts..Det var ikke bare heldig..:-o

Men det var nå fargen som var mest skremmende..Nyanse skummetmelk..Men jeg hadde sikkert ikke dødd av noen situps heller..

:-)

Fargen, ja. Den har jeg ikke engang tenkt på ennå. Men den kom seg aldri i fjor sommer, jeg har ikke vært i syden i vinter, grillet meg i solarium har jeg i hvert fall ikke gjort, så når alt kommer til alt er den nok ganske bedriten den også. :)

Jupp. Sjekket nå. Det finnes ikke engang skille ved bokser'n. Altså er jeg nok generelt riiiimelig grå.

Skrevet

fordi jeg har eksamen imorgen

Masse lykke til, MP! :)

Lover å sende positive vibber imorgen *S*

Mary Poppins
Skrevet

Masse lykke til, MP! :)

Lover å sende positive vibber imorgen *S*

Thank you!! :0)

Skrevet

Nå er jo det blitt kveld, og jeg sitter her.. Har både flagget og gått i tog i dag.

Skrevet

fordi jeg har eksamen imorgen

Lykke til! På egne vegne er jeg glad jeg har 4 lesedager foran meg :-)

Du tenker vel "dette fikser jeg"...også gjør du det :-)

Mary Poppins
Skrevet

Lykke til! På egne vegne er jeg glad jeg har 4 lesedager foran meg :-)

Du tenker vel "dette fikser jeg"...også gjør du det :-)

Tusen takk, lykke til på din eksamen om 5 dager også :)

Gjest koma
Skrevet

Fordi jeg ikke har noe liv. Takk for påminnelsen:(

mariaflyfly
Skrevet

Fordi jeg venter på at dusjen skal bli ledig.

Skrevet

Ble det noe tur da?

Ikke for å gjøre deg paranoid eller noe, men å vente så lenge på lomper og kull (eller hva det var), minner mistenkelig om starten på boka "Den store kjærligheten" : http://www.kagge.no/default.asp?V_DOC_ID=667

Dette er jo et ganske god indikasjon på hvorfor jeg er her nå... jeg har ikke noe liv (også gidder ejg ikke å legge meg aleine, og søndagsfilmen varer og varer og varer!)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var ikke der da du skrev innlegget, men akkurat nå er jeg her, fordi jeg har vært på konsert. Storesøster og storebror var barnevakt for lillemor og alle var våkne da vi kom hjem.

Nå sitter jeg her på soverommet og venter på at en overtrøtt lillemor skal sovne, slik at jeg får avsluttet kvelden med mannen min med litt kos før han borte igjen til neste helg.

Skrevet

Jeg var ikke her.

Har fakisk ikke vært innom på hele helga (ny pers.).

Lørdag var jeg i konfirmasjon, og i går forberedte - og gjennomførte - jeg en familiebursdag for sjuåringen som fyller i dag.

laguna1365380434
Skrevet

Ble det noe tur da?

Ikke for å gjøre deg paranoid eller noe, men å vente så lenge på lomper og kull (eller hva det var), minner mistenkelig om starten på boka "Den store kjærligheten" : http://www.kagge.no/default.asp?V_DOC_ID=667

Dette er jo et ganske god indikasjon på hvorfor jeg er her nå... jeg har ikke noe liv (også gidder ejg ikke å legge meg aleine, og søndagsfilmen varer og varer og varer!)

Jada, det ble grilling omsider, han hadde ikke flytett inn hos exen..!;)

Mat fikk han og, selvom det var pepper han fortjente..

Håper filmen var fin da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...