Gå til innhold

Trapp!

Anbefalte innlegg

Gjest ny leilighet
Skrevet

Vi skal bygge ut loftet i leiligheten vi har kjøpt... Og da trenger vi jo en trapp... Noen som vet om noen nettsider hvor jeg kan kikke på forskjellige typer trapper og hvor stor plass de trenger?

Det ideelle hadde vært å fått plass til trappen i gangen... Men hvis ei trapp tar stor plass, må vi ha den i stua :-(

Kom gjerne med tips hvis dere ser noen fine og moderne trapper (glass utgår, men stål kan være kult :-)

Gjest ny leilighet
Skrevet

Her har du en masse trappe-leverandører:

http://www.hus.no/trapp.html

Den siden har jeg allerede funnet... Men finner ikke at det står noen steder hva minstemål er for at det skal bli plass til en trapp... Har liten gang og vil så gjerne få trappa skviset inn der...

Skrevet

Den siden har jeg allerede funnet... Men finner ikke at det står noen steder hva minstemål er for at det skal bli plass til en trapp... Har liten gang og vil så gjerne få trappa skviset inn der...

Spiraltrapp? Eller er det vindeltrapp det heter?

Gjest vindel vindel
Skrevet

Hvis du har lite plass, ville jeg valgt en vindeltrapp (spiral). Har sett mange fine slike, feks i smijernsliknende, eller i tre.

Gjest ny leilighet
Skrevet

Hvis du har lite plass, ville jeg valgt en vindeltrapp (spiral). Har sett mange fine slike, feks i smijernsliknende, eller i tre.

Har også sett noen som er fine, men jeg vet ikke om vi får plass til en slik heller i gangen... :-( Men den vil jo ta mindre plass i stua også da...

Du vet ikke tilfeldigvis hvor stor plass en slik trapp må ha? Hullet må jo også være såpass stort at vi får opp materialer mens vi bygger og møbler senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...