Gå til innhold

Har du gjort dette?

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Inspirert av en tråd her under spør jeg.

Har du følt glede en sommerkveld?

Har du kost den foran peisen om vinteren?

Har du vært glad i noen?

Har du opplevd forelskelse?

Har du sett på solnedgang på et romantisk sted?

Har du følt lykke over nyvasket leilighet og/eller nybakt brød?

Har du hørt fuglene kvitre?

Jeg kunne skrevet mye mer, for heller gjøre det en annen gang:)

Gjest Timari
Skrevet

har gjort nesten alt utenom en ting

Har du sett på solnedgang på et romantisk sted?. Har sett mange flotte solnedganger, men hva er et romantisk sted? Eller er alle solnedganger romantiske?

Skrevet

Her kan jeg heldigvis svare ubetinget JA på alle spørsmålene dine :)

Gjest Sinai
Skrevet

Har du følt glede en sommerkveld? Ja, hvem har ikke det?

Har du kost deg foran peisen om vinteren? Ja, mange ganger

Har du vært glad i noen?

Ja, og jeg elsker en

Har du opplevd forelskelse?

Ja, men bare èn spesiell

Har du sett på solnedgang på et romantisk sted?

Ja, i Hellas med kjærseten

Har du følt lykke over nyvasket leilighet og/eller nybakt brød?

Ja, hver uke, sånn omtrent

Har du hørt fuglene kvitre? Ja

Skrevet

Dette virker mer retorisk på meg, som en slags "protest" på det andre innlegget..?

Svaret fra meg er forøvrig ja.. :-)

Skrevet

Svarer ja på alle spørsmålene, bebba. :)

Og det er øyeblikk av lykke, som er verdt å ta med seg.

Gjest Sinai
Skrevet

Dette virker mer retorisk på meg, som en slags "protest" på det andre innlegget..?

Svaret fra meg er forøvrig ja.. :-)

Bebba snakker om ekte lykke. Blir ikke noe bedre menneske eller noe lykkeligere av å ha vært på muren og sett Mona Lisa. Skjønner heller ikke hvorfor dette skal være det "rette"

Skrevet

Bebba snakker om ekte lykke. Blir ikke noe bedre menneske eller noe lykkeligere av å ha vært på muren og sett Mona Lisa. Skjønner heller ikke hvorfor dette skal være det "rette"

Jeg skjønte jo det da. Ikke har jeg sagt noe om hva jeg synes er det rette heller, ingen har vel krav på å være i besittelse av den definisjonen.

Virker dessuten som at dem som protesterer på det andre innlegget, er de samme som svarer ja på færrest av spørsmålene. Uten at det behøver bety noe, men bebbas innlegg besto av svært banale spørsmål som "har du vært glad i noen". Derfor tar jeg det mer som en slags snurt respons på det andre innlegget.

Men det er meg, da.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg skjønte jo det da. Ikke har jeg sagt noe om hva jeg synes er det rette heller, ingen har vel krav på å være i besittelse av den definisjonen.

Virker dessuten som at dem som protesterer på det andre innlegget, er de samme som svarer ja på færrest av spørsmålene. Uten at det behøver bety noe, men bebbas innlegg besto av svært banale spørsmål som "har du vært glad i noen". Derfor tar jeg det mer som en slags snurt respons på det andre innlegget.

Men det er meg, da.

Jeg sa innledningsvis at jeg ble inspirert av det andre innlegget. Jeg ble ikke snurt av det, men protest, ja du kan si det slik. Jeg reagerte på spørsmålet om "de rette tingene".

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Hehe ja det har jeg:)

Gjest bebba
Skrevet

har gjort nesten alt utenom en ting

Har du sett på solnedgang på et romantisk sted?. Har sett mange flotte solnedganger, men hva er et romantisk sted? Eller er alle solnedganger romantiske?

Ja alle steder med solnedgang er romantiske. Du kan godt per min definisjon sitte alene, men jeg blir romantisk innstillt i slike situasjoner.

Gjest angelica bom
Skrevet

Ja, HELDIGVIS, har jeg evnen til å glede meg over slike små, men fantastiske ting!

Som nå for tida, synet av bjørka som spretter. Lukten av en blomst, eller av nytt treverk. Eller av en spesiell tobakk som minner meg om en avdød bestefar. Slike små ting som gir deg små lykkestøt.

Gjest angelica bom
Skrevet

JA heldigvis! :D

Nå skvatt jeg!Vi har visst ganske like nick vi! Og det er nok meg som har 'hermet' kanskje? Jeg kan godt bytte hvis det plager deg! Bare å si ifra...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå skvatt jeg!Vi har visst ganske like nick vi! Og det er nok meg som har 'hermet' kanskje? Jeg kan godt bytte hvis det plager deg! Bare å si ifra...

Gjør akkurat som du vil du, "navnesøster" =)

Skrevet

Mmmm - alt det der har jeg gjort og det er verdt mye mer enn en middag på Bagatelle! :o) Du snakker virkelige verdier!

Skrevet

Ja alle steder med solnedgang er romantiske. Du kan godt per min definisjon sitte alene, men jeg blir romantisk innstillt i slike situasjoner.

Men ingenting er som solnedgangen vi opplevde på Koh Samet i Thailand...

Rosa sol som gikk ned i havet mens vi vugget i bølgene. _Det_ er et minne som sitter i lenge!

Har forresten bilde av solnedgangen på Koh Samet som bakgrunn på skjermen min :)

Skrevet

Oh yes, pluss alt på "shallow"-lista mi. Jeg er priviligert:-D

Skrevet

Ja, her snakker du om virkelige verdier...om det som gjør livet verdt å leve :-D Og jeg kan trygt si JA! til dette.

Gjest togli
Skrevet

Jepp, alt det har jeg gjort (vel, ikke hørt fuglekvitter da men ;-)) og jeg er lykkelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...