Gå til innhold

Bunadsko som lager svarte merker på gulvet "#¤%¤#

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Ungene har fått bunadsko fra Økonomisko. Skoene lager svarte merker på parketten og det ikke så rent lite heller :-(

Noe man kan gjøre for å fjerne overflødig farge under skoa, eller er det håpløst å få gjort noe med dette?

Gjest Timari
Skrevet

kan de ikke ha sånne blå overtrekksgreier over skoene da, så slipper du problemet?

Gjest Sinai
Skrevet

kan de ikke ha sånne blå overtrekksgreier over skoene da, så slipper du problemet?

eller gymsokker

Gjest har samme
Skrevet

Det er bare å gnukke vekk merkene, de sitter ikke "fast".

Nei, det er ikke noe å gjøre med, det er selve gummien under skoene som lager merkene, ikke noe overflødig farge.

Nå går vel ikke barna med bunadsko inne hele dagen.

Skrevet

Skures vekk med Jif skurekrem etterpå. Ikke noe å gjøre med skoene, såvidt jeg vet.

Gjest togli
Skrevet

Skures vekk med Jif skurekrem etterpå. Ikke noe å gjøre med skoene, såvidt jeg vet.

Merkene var lette å få bort, så den saken er grei. Bare litt kjedelig å gjøre gulvene svarte hos de man besøker i konfirmasjon e.l...

Gjest togli
Skrevet

Det er bare å gnukke vekk merkene, de sitter ikke "fast".

Nei, det er ikke noe å gjøre med, det er selve gummien under skoene som lager merkene, ikke noe overflødig farge.

Nå går vel ikke barna med bunadsko inne hele dagen.

Filler'n, hadde håpet jeg kunne "vaske" skoene på en eller annen måte...

Ungene gikk med skoene inne en times tid igår (for å gå dem ut litt før 17.mai-toget) og gulvet så ikke ut :-(

Heldigvis var merkene lette å vaske bort, men litt kjedelig likevel da...

Skrevet

Merkene var lette å få bort, så den saken er grei. Bare litt kjedelig å gjøre gulvene svarte hos de man besøker i konfirmasjon e.l...

Du kan jo alltids spørre i en skobutikk om det er noe som kan gjøres med skoene.

Gjest togli
Skrevet

Tja, litt snodig med overtrekkspose over skoa og bunad kanskje ;-)

Det er jo ikke så ofte skoa blir brukt innendørs, så vi får vel kanskje bare leve med det!

Gjest togli
Skrevet

Du kan jo alltids spørre i en skobutikk om det er noe som kan gjøres med skoene.

Ja, mulig jeg kan prøve å høre der!

Skrevet

Har du vært på M.. Syd nå? ;o)

Du har kanksje gått i fella "billig er ikke bra"? Jeg ville tatt med skoene tilbake til butikken og fått igjen pengene. Kankje de har rimelige bunadsko i Din Sko (ved siden av) også? Eller i en anne skobutikk.

Jeg forstår veldig frustrasjonen din. Det er ikke gøy å komme til andre og "herpe" parketten.

Gjest togli
Skrevet

Har du vært på M.. Syd nå? ;o)

Du har kanksje gått i fella "billig er ikke bra"? Jeg ville tatt med skoene tilbake til butikken og fått igjen pengene. Kankje de har rimelige bunadsko i Din Sko (ved siden av) også? Eller i en anne skobutikk.

Jeg forstår veldig frustrasjonen din. Det er ikke gøy å komme til andre og "herpe" parketten.

Yess, endelig har de fått Økonomi Sko der også. Skoa kosta bare 149,- , så jeg kan vel ikke forvente all verden *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...