Jentungen1365380808 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg skal på ferie med min 12 år gamle niese i sommer, ca. 7-10 dager. Men hvor skal vi dra? Jenta er ganske tøff og elsker fart og spenning. Tenkte på Liseberg... Andre gode forslag? 0 Siter
Speak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Lisseberg i 7-10 dager. Det blir nok litt kjedelig. Kan det være et alternativ å reise til syden? De fleste synes jo det er deilig. Koster nok ikke stort mer enn om du skal reise på "småferier" til Lisseberg o.l. Det blir alltid kjempedyrt. 0 Siter
laban Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det er mer å finne på i København enn i Göteborg. Og så får dere evt. båtturen i tillegg. 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Lisseberg i 7-10 dager. Det blir nok litt kjedelig. Kan det være et alternativ å reise til syden? De fleste synes jo det er deilig. Koster nok ikke stort mer enn om du skal reise på "småferier" til Lisseberg o.l. Det blir alltid kjempedyrt. Hadde ikke tenkt å være på Liseberg i 7-10 dager, da. Det tar oss minst 2 dager å komme dit, og så må vi jo ha minst en hel dag der... 0 Siter
Speak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hadde ikke tenkt å være på Liseberg i 7-10 dager, da. Det tar oss minst 2 dager å komme dit, og så må vi jo ha minst en hel dag der... Dersom du må reise i to dager (kjøre bil?) så tror jeg i hvertfall jeg hadde droppet det. Det er ikke så spennende på Lisseberg. (Selv for oss som bare må reise 3 timer) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.