Gå til innhold

Jeg trenger klær i min str, hjelp meg.

Anbefalte innlegg

Gjest er blitt tykk.....
Skrevet

jeg skal til Haugesund om noen dager. tenkte jeg skulle få handlet klær til meg da (pen klær). men hvilke butikker /kjeder selger klær i stor str der, håper det er noen fra distrikte der her inne på dol. evt andre som vet om kjeder der jeg kan få kjøpt klær i str 44-46, regner med det finnes kjede butikker som har samme varer over hele landet. jeg er lite flink til å handle klær til meg selv, derfor så uviten.

Gjest angelica bom
Skrevet

Får du ikke 44-46 i vanlige butikker altså? Trodde det jeg. Jeg må ha enda større, så jeg har problemer. Må i spesielle avdelinger hos KappAhl, Lindex og slikt. Eller i spesialbutikker. Men det er i en helt annen by, så det hjelper ikke deg!

matildes mor
Skrevet

Vet ikke hvor lokal kjent du er,men kanskje du kjenner noen som kan vise deg vei?

I alle fall,på Aksdal Senter har de stor mote butikk.Den ligger like ved krysset hvor du svinger av mot Stavanger.

Lykke til:-)

Skrevet

44-46 får du da i de fleste vanlige butikker???

Gjest Orddeling
Skrevet

Vet ikke hvor lokal kjent du er,men kanskje du kjenner noen som kan vise deg vei?

I alle fall,på Aksdal Senter har de stor mote butikk.Den ligger like ved krysset hvor du svinger av mot Stavanger.

Lykke til:-)

Ja det er sikkert stor motebutikk i Aksdal. Spørsmålet er om det også er stormotebutikk. Det er nemlig ikke helt det samme.

;-)

Gjest mallet
Skrevet

44-46 får du da i de fleste vanlige butikker???

Neppe. Jeg bruker 42, og har problemer med å finne det på butikker som H&M og lignende. Noen plagg har de i 42, men mange går bare opp til 40.

Gjest bebba
Skrevet

De størrelsene du snakker om finnes i alle store butikkjedene som Lindex, H&M, KappAhl osv.

Gjest bebba
Skrevet

Neppe. Jeg bruker 42, og har problemer med å finne det på butikker som H&M og lignende. Noen plagg har de i 42, men mange går bare opp til 40.

H&M har avdeling for store størrelser helt opp til femti et eller annet.

Gjest wysiwyg
Skrevet

Jaja, og jeg er overlykkelig over å komme fra str 60 og inn i 44/46 og endelig ha funnet en mulighet til å kjøpe klær i vanlige butikker! :o)

Gjest mallet
Skrevet

H&M har avdeling for store størrelser helt opp til femti et eller annet.

Ikke der jeg bor. Og jeg bor i en ganske stor by.

Gjest kanskje ikke der
Skrevet

Det finnes en butikk i stavanger som heter Pip, og de selger bare klær i store størrelser. Vet ikke om de har denne butikken andre plasser,men du kan jo spørre noen når du kommer dit kanskje?;) Og lindex har store klær avdeling, som heter Generous.

Gjest kanskje ikke der
Skrevet

Glemte også å nevne Sørbø.. De har ALT!

matildes mor
Skrevet

Ja det er sikkert stor motebutikk i Aksdal. Spørsmålet er om det også er stormotebutikk. Det er nemlig ikke helt det samme.

;-)

Stor mote butikk er det ikke på(ikke i!!!) Aksdal,men derimot en liten butikk som selger klær for store folk:-)

Gjest bebba
Skrevet

Ikke der jeg bor. Og jeg bor i en ganske stor by.

Høres merkelig ut. De har det i Oslo i hvert fall.

Skrevet

Vil anbefale Mæhle & co, ligger i 3.etasje på Markedet. Ellers KAN du være heldig å finne noe stilig hos Christina i Haraldsgata eller Fiffinett i Victoriahjørnet.

Trenger du en personal shopper? Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...