Gå til innhold

Kul (er) på penis

Anbefalte innlegg

Gjest legeangst

Jeg er i disse tider bekymret for min penis... Sikkert mange innlegg som begynner slik, men jeg er VIRKELIG redd... For en tid tilbake, oppdaget jeg en kul på min penis. Den er mest synlig i erigert tilstand, men den er å finne i slapp og. Ganske langt nede på penis, på høyre side. Den er ganske hard, og gjør ikke vondt. Finner også to-tre til (mindre) lengre nede på stammen. Jeg er bekymret, ikke bare ovenfor min lege, men og for kjæresten min. Er dette noe jeg bør fortelle henne? Hva kan det være. Jeg er generelt redd for leger, og hater nåler. Var på clamydiatest, og holdt på å besvime. Ikke p.g.a. smerte, men på grunn av at jeg var flau. Kan dette være kreft? Kjertler på avveie? MÅ jeg til lege? Er utrolig bekymret og håper på et raskt svar. Forespurte meg inne på allmenn medisin, men hun ba meg finne urologi, eller sexologi. Da jeg ikke er særlig kjent med disse utrykkene, spør jeg deg i stedet.

Vennlig hilsen "legeangst"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18311-kul-er-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...