Gjest Rusle Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Skriver her på Apent istedet for Hud og hår. Skulle stripe håret til en som er mørk blond. Blekemiddelet fikk virke i nesten 35 min. Maks tid var 45. To av stripene ble lysere, mens resten viste ikke. Har gjort dette før og det samme skjedde en gang før. Hva i all verden kan grunnen være? Hårstråene er av den tynne typen. 0 Siter
smurf78 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Mener frisøren min sa noe om at der det allerede der farget vil ikke fargen sette seg eller noe. Men det er vel litt annerledes her ettersom det er striper som går nedover. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Mener frisøren min sa noe om at der det allerede der farget vil ikke fargen sette seg eller noe. Men det er vel litt annerledes her ettersom det er striper som går nedover. Personen hadde helt naturlig hårfarge. Dvs.ingen behandling av håret. Det var _litt_ fett. Kan det ha noe å si tro? 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Min venninne og jeg tok det samtidig med samme produkt og virketid -hun har sånt tynt fint hår. INGENTING syntes på hennes hår -på mitt ble det flotte striper. Så jeg antar det har med håret hennes å gjøre. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Min venninne og jeg tok det samtidig med samme produkt og virketid -hun har sånt tynt fint hår. INGENTING syntes på hennes hår -på mitt ble det flotte striper. Så jeg antar det har med håret hennes å gjøre. Ja, du har nok rett i det. Men tror også jeg hadde på for tynt lag med blekemiddel ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.