Gå til innhold

hva betyr Purple Rain?

Anbefalte innlegg

Gjest doll
Skrevet

Tenker på teksten i sangen til Prince. Noen her som vet hva purple rain betyr i den sammenhengen?

Gjest Love Sign
Skrevet

Tusen takk for dette utrolig flotte spørsmålet! Jeg ELSKER Purple Rain og Prince. Min teori er at purple rain er synonymt med "forholdet" til prince og kjæresten hans. "I only wanted to see you laughing/bathing/underneath the purple rain..." Han ville bare at hun skulle ha det bra og være lykkelig sammen med ham. De var jo bare "weekend-lover's", så det er jo klart det vil bli litt turbulent i et slikt forhold. Han hadde lyst at de skulle være noe mer. Han føler seg veldig såret nå som forholdet er over...

See filmen Purple rain, så kanskje du kan lage din egen teori også, blir lettere når du får hele historien! :D

Princeklem fra meg

Gjest doll
Skrevet

Tusen takk for dette utrolig flotte spørsmålet! Jeg ELSKER Purple Rain og Prince. Min teori er at purple rain er synonymt med "forholdet" til prince og kjæresten hans. "I only wanted to see you laughing/bathing/underneath the purple rain..." Han ville bare at hun skulle ha det bra og være lykkelig sammen med ham. De var jo bare "weekend-lover's", så det er jo klart det vil bli litt turbulent i et slikt forhold. Han hadde lyst at de skulle være noe mer. Han føler seg veldig såret nå som forholdet er over...

See filmen Purple rain, så kanskje du kan lage din egen teori også, blir lettere når du får hele historien! :D

Princeklem fra meg

Samboeren mener nemlig at det betyr kvinnelig orgasme, men det nekter jeg plent.

Går vel ikke å oversette det direkte, men forstår hva du mener.

Gjest Love Sign
Skrevet

Samboeren mener nemlig at det betyr kvinnelig orgasme, men det nekter jeg plent.

Går vel ikke å oversette det direkte, men forstår hva du mener.

lol, det var jo også en teori. Mulig han har rett :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...