MsSophie Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 ...snakk om overvurdere sin egen betydning.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275763 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hehe. Vi har en fått en skokk nye kjendiser som er kjendiser uten og ha prestert noe som helst, og som ikke betyr noe for noen andre enn seg selv. Men deres egne tanker om seg selv er det ingenting å si på. De burde opprette en egen stat hvor de kan rævslikke hverandre og deres betydning, og med det la oss andre slippe dem. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 Hehe. Vi har en fått en skokk nye kjendiser som er kjendiser uten og ha prestert noe som helst, og som ikke betyr noe for noen andre enn seg selv. Men deres egne tanker om seg selv er det ingenting å si på. De burde opprette en egen stat hvor de kan rævslikke hverandre og deres betydning, og med det la oss andre slippe dem. "- Jeg vil jo ikke at folk skal tro jeg bare liker enkel underholdning, liksom, så noen ganger er det fint å leie en fransk kritikerfavoritt ved siden av «Bridget Jones», he-he. " ....snakk om å være kvasikulturell....*himler oppgitt med øynene* 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror slettes ikke hun overdriver. Hadde jeg sett Mia Haraldsen i HM, så ville jeg kikket på hva hun kjøpte I matbutikk er hun mindre interessant, men selv JEG synes det er litt småpinlig å treffe folk man kjenner på Rimi, i hvert fall hvis man skal kjøpe intime ting som bind eller liknende. Har forresten sett Viestad på Meny engang, måtte stalke han litt for å se på innkjøpet hans 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 *LOL* Jeg vil tro de fleste gir blanke i hvor Pia Harldsen handler, hva slags filmer hun ser på eller om hun drikker lightbrus eller vanlig brus. De fleste er vel mest opptatt med seg selv og sitt. Jeg ville ikke kjent henne igjen om jeg hadde sett henne på gata uansett. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror slettes ikke hun overdriver. Hadde jeg sett Mia Haraldsen i HM, så ville jeg kikket på hva hun kjøpte I matbutikk er hun mindre interessant, men selv JEG synes det er litt småpinlig å treffe folk man kjenner på Rimi, i hvert fall hvis man skal kjøpe intime ting som bind eller liknende. Har forresten sett Viestad på Meny engang, måtte stalke han litt for å se på innkjøpet hans Seriøst? Synes du det er flaut å treffe folk du kjenner på Rimi? Hvorfor det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 "- Jeg vil jo ikke at folk skal tro jeg bare liker enkel underholdning, liksom, så noen ganger er det fint å leie en fransk kritikerfavoritt ved siden av «Bridget Jones», he-he. " ....snakk om å være kvasikulturell....*himler oppgitt med øynene* Det hadde vært artig å være flue på veggen når Pia Haraldsen, Big Brother-Anette og Aylar kjører jentekveld. Diskusjonene hadde sannsyligvis overgått Monty Python. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror slettes ikke hun overdriver. Hadde jeg sett Mia Haraldsen i HM, så ville jeg kikket på hva hun kjøpte I matbutikk er hun mindre interessant, men selv JEG synes det er litt småpinlig å treffe folk man kjenner på Rimi, i hvert fall hvis man skal kjøpe intime ting som bind eller liknende. Har forresten sett Viestad på Meny engang, måtte stalke han litt for å se på innkjøpet hans Din spøkefugl! 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 "- Jeg vil jo ikke at folk skal tro jeg bare liker enkel underholdning, liksom, så noen ganger er det fint å leie en fransk kritikerfavoritt ved siden av «Bridget Jones», he-he. " ....snakk om å være kvasikulturell....*himler oppgitt med øynene* Ja, men hun innrømmer det hvertfall selv da 0 Siter
flisa Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg aner ikke hvem dama er - og hadde ikke reagert om ho så kjøpte 14 grandiser! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 At den dama skylder iq, kan det ikke herske så veldig mye tvil om. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hvem i all verden er det? Hadde ikke løftet et øyebryn om jeg hadde sett henne. "..................................." 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg aner ikke hvem dama er - og hadde ikke reagert om ho så kjøpte 14 grandiser! Den damen har ikke mage til 14 grandiser da, det kan du vel se =) 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 Jeg aner ikke hvem dama er - og hadde ikke reagert om ho så kjøpte 14 grandiser! ...dama er stedatteren til broren til Dronning Sonja, har datet en prins og nå leder hun et program på tv som handler om å shoppe mest mulig for minst mulig på minimalt med tid. 0 Siter
flisa Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Den damen har ikke mage til 14 grandiser da, det kan du vel se =) Kan jo hende hun har venner? 0 Siter
flisa Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 ...dama er stedatteren til broren til Dronning Sonja, har datet en prins og nå leder hun et program på tv som handler om å shoppe mest mulig for minst mulig på minimalt med tid. Å du verden - så mye jeg går glipp av da! hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 ...dama er stedatteren til broren til Dronning Sonja, har datet en prins og nå leder hun et program på tv som handler om å shoppe mest mulig for minst mulig på minimalt med tid. Hvordan vet du alt det der? Helvete, jeg trodde kvinnfolket var en realitykjendis... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Seriøst? Synes du det er flaut å treffe folk du kjenner på Rimi? Hvorfor det? Har jeg handlevognen full av tamponger og bind, så vil jeg helst ikke treffe en foreleser feks.. Ellers er det ikke flaut, selv om småprating over melkedisken er litt kjedelig.. Matbutikker er steder jeg ikke liker å bruke tid på. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Ja, det kan du si. Har aldri hørt om henne før ) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Kan jo hende hun har venner? Hmmm... kanskje... men er ikke helt sikker på om kjendiser har venner i de fleste tilfellene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.