Gå til innhold

Pia Haraldsen.....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har jeg handlevognen full av tamponger og bind, så vil jeg helst ikke treffe en foreleser feks..

Ellers er det ikke flaut, selv om småprating over melkedisken er litt kjedelig.. Matbutikker er steder jeg ikke liker å bruke tid på.

"Har jeg handlevognen full av tamponger og bind"

Gjør du storinnkjøp av tamponger og bind en gang i året du eller?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• MsSophie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg aner ikke hvem dama er - og hadde ikke reagert om ho så kjøpte 14 grandiser! :)

Jeg ville nok kikket på enhver som kom med en handlekurv full av grandiser! ;-)

Gjest papirtiger
Skrevet

"Har jeg handlevognen full av tamponger og bind"

Gjør du storinnkjøp av tamponger og bind en gang i året du eller?

Kjøper gjerne flere pakker tamponger samtidig ja.

Skrevet

Hvordan vet du alt det der?

Helvete, jeg trodde kvinnfolket var en realitykjendis...

....jeg leser det i Se&Hør, som jeg selvfølgelig ikke kjøper selv - men får av mamma:-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Kjøper gjerne flere pakker tamponger samtidig ja.

Men kjøper du nok til å fylle en hel handlevogn?

Skrevet

Det er sikkert dem som kikker på henne fordi de kjener henne igjen og derfor er litt nysgjerrige.

Men det er også meget sannsynlig at hun TROR at folk kikker fordi hun er kjendis, mens de sikkert kikker på alle.

Og jeg har selv erfart at jeg har sett folk som ikke er så veldig kjente, og så tror man i farta at det er en fjern bekjent.

Eks: jeg har gått fordbi wenche Foss på gata, og så selvsagt med en gang at det ikke var noen personlig kjente! :-) Men jeg så faren til Marius (Mette_marits sønn) en gang, og da lurte jeg på om dette var en jeg hadde studert sammen med eller noe, og tittet derfor for å prøve å huske. Men så oppdgaet jeg Marius, og DA først skjønte jeg hvem det var og stoppet kikkingen. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

....jeg leser det i Se&Hør, som jeg selvfølgelig ikke kjøper selv - men får av mamma:-)

Det hender jeg blar gjennom Se og Hør jeg også. Men det er gjort på 5 minutter, og utelukkende fordi jeg er vårkåt hele året og fordi Se og Hør inneholder bilder er flere snerte babes enn et gjennomsnittlig porr-blad. :)

Gjest tjohooo
Skrevet

De kjendisene jeg har møtt har gjerne tatt det for godt at jeg skulle vite hvem de var på forhånd, det har har vist seg igjennom måten de har presentert seg selv på.

Dere her inne som skulle få anledning til å hilse på Pia Haraldsen; kan dere ikke bare late som om dere aldri har hørt om verken henne eller cosmo før? :) Litt sånn: "Hva var det du sa sa du, Line Hansen?"

Gjest papirtiger
Skrevet

Men kjøper du nok til å fylle en hel handlevogn?

Nei, jeg fyller ikke opp HELE handlekurven. Men noen pakker tamponger opptar en del kvadratcm

Merkelig at dere er interessert i mitt tamponginnkjøp, selv synes jeg det er et utrolig kjedelig emne. Hint hint ;)

Skrevet

De kjendisene jeg har møtt har gjerne tatt det for godt at jeg skulle vite hvem de var på forhånd, det har har vist seg igjennom måten de har presentert seg selv på.

Dere her inne som skulle få anledning til å hilse på Pia Haraldsen; kan dere ikke bare late som om dere aldri har hørt om verken henne eller cosmo før? :) Litt sånn: "Hva var det du sa sa du, Line Hansen?"

Hehe....den skal jeg legge meg på minne...:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Dere her inne som skulle få anledning til å hilse på Pia Haraldsen; kan dere ikke bare late som om dere aldri har hørt om verken henne eller cosmo før?"

Det gjør jeg alltid hvis jeg møter kjendiser. Men nå kjenner jeg dem jo nesten aldri igjen i utgangspunktet, så det er ikke for å være ufin. Men får jeg muligheten til å være ufin, mot overhøytidlige fjomper som dette kvinnfolket, tar jeg den muligheten og drar til. :)

Skrevet

Hmmm... kanskje... men er ikke helt sikker på om kjendiser har venner i de fleste tilfellene...

Sikkert bare folk som utnytter at ho har Grandis i frysen...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he, ikke greit å være c-kjendis!

Får meg til å tenke på moren min.Hun er ikke kjendis, men hun har en jobb som gjør at hun har vært i lokalavisen i den lille hjembygda mi et par ganger.

Så sier hun til meg: Jeg prøver så godt jeg kan å holde pressen unna, men det er så vanskelig;o)

Skrevet

Jeg ville nok kikket på enhver som kom med en handlekurv full av grandiser! ;-)

*kremt* hehe

Jeg er en annen
Skrevet

Minner meg om da jeg ble intervjuet i fem på gaten i lokalavisen, jeg måtte gå over fra lettmelk til H-melk så folk ikke skulle tro jeg slanket meg. Husker det som en knalltøff periode.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei, jeg fyller ikke opp HELE handlekurven. Men noen pakker tamponger opptar en del kvadratcm

Merkelig at dere er interessert i mitt tamponginnkjøp, selv synes jeg det er et utrolig kjedelig emne. Hint hint ;)

Jeg har bare litt for lite å finne på denne søndagskvelden, og har ikke lyst til å legge meg ennå.

Skrevet

Minner meg om da jeg ble intervjuet i fem på gaten i lokalavisen, jeg måtte gå over fra lettmelk til H-melk så folk ikke skulle tro jeg slanket meg. Husker det som en knalltøff periode.

Ja, det er et tøft liv!

Husker etter at vi satte inn fødselsannonse i avisa for sønnen vår - da skulle ALLE ukjente, gamle damer kikke oppi vogna!

Slitsomt! ;-)

Skrevet

*kremt* hehe

Jeg har kanskje tatt med meg tre ellr fire pizzaer på en gang, men der går også grensen for hva jeg gidder å drasse med megt hjem og oppbevare! ;-)

Men jeg tror nok jeg kaster et ekstra blikk på enhver som kjøper veldig mye av en ting, særlig hvis de ikke kjøper noe annet! :-)

For eks legger jeg så og si aldri merke til om noen tar med kondomer sammen med øvrige varer, men husker godt den dama som sto foran meg i køa på nærbutikken, fem minutter før stengetid lørdag kl 18, og kjøpte TRE pakker kondomer og KUN det! *he he*

Da tenkte jeg: "Ja, her er det noen som skal ha en fin helg!!" *he he*

Skrevet

Jeg har kanskje tatt med meg tre ellr fire pizzaer på en gang, men der går også grensen for hva jeg gidder å drasse med megt hjem og oppbevare! ;-)

Men jeg tror nok jeg kaster et ekstra blikk på enhver som kjøper veldig mye av en ting, særlig hvis de ikke kjøper noe annet! :-)

For eks legger jeg så og si aldri merke til om noen tar med kondomer sammen med øvrige varer, men husker godt den dama som sto foran meg i køa på nærbutikken, fem minutter før stengetid lørdag kl 18, og kjøpte TRE pakker kondomer og KUN det! *he he*

Da tenkte jeg: "Ja, her er det noen som skal ha en fin helg!!" *he he*

Hehe, , ja eller en ektemann fra nabolaget som kjøper bind og en six-pack øl - da klør det etter å si: "kjedelig helg, Karlsen?" :-)

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...