Gå til innhold

Pia Haraldsen.....

Anbefalte innlegg

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hehe, , ja eller en ektemann fra nabolaget som kjøper bind og en six-pack øl - da klør det etter å si: "kjedelig helg, Karlsen?" :-)

hehe

*LOL*

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• MsSophie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL*

Det rareste jeg har kjøp på en gang var på apoteket . . .jeg handelt ikke bare til meg selv - men det kunne jo ikke folk vite:

canesten

hormonspiral

Graviditetstest.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det rareste jeg har kjøp på en gang var på apoteket . . .jeg handelt ikke bare til meg selv - men det kunne jo ikke folk vite:

canesten

hormonspiral

Graviditetstest.

He he.

Skrevet

Hehe, , ja eller en ektemann fra nabolaget som kjøper bind og en six-pack øl - da klør det etter å si: "kjedelig helg, Karlsen?" :-)

hehe

Du har hørt om han som var butikkselger på en landsens landhandler? Et sånt sted hvor man finner alt på et sted?

Butikksjefen ser at selgeren står med en kunde som er nedlesset av varer: Telt, sovepose, fiskestang, agn, fiskeklær, sekk, kokeutstyr, etc.

Etter at handelen er avsluttet sier sjefen til selgeren:

"Jeg er imponert over dine selgerferdigheter! Tenk at du fikk ham til å kjøpe så mye ekstrautstyr i tillegg til teltet!"

"Han skulle ikka kjøpe telt engang, han!" sa selgeren, "Han skulle bara ha tampax til kona, og da sa jeg at når helga likevel er ødelagt, så kan vel du dra på fisketur?"

*S*

Skrevet

He he, ikke greit å være c-kjendis!

Får meg til å tenke på moren min.Hun er ikke kjendis, men hun har en jobb som gjør at hun har vært i lokalavisen i den lille hjembygda mi et par ganger.

Så sier hun til meg: Jeg prøver så godt jeg kan å holde pressen unna, men det er så vanskelig;o)

..hehe - mødre altså...:-)

Men jeg husket jeg ble intervjuet i lokalavisa, trodde det skulle være en liten artikkel - men så blåste de meg opp på det meste av forsiden i lørdagsutgaven, så når jeg sto i kassa for å betale så glodde jeg på meg selv i alle avisstativene....det var igrunn litt ekkelt...!

Skrevet

De kjendisene jeg har møtt har gjerne tatt det for godt at jeg skulle vite hvem de var på forhånd, det har har vist seg igjennom måten de har presentert seg selv på.

Dere her inne som skulle få anledning til å hilse på Pia Haraldsen; kan dere ikke bare late som om dere aldri har hørt om verken henne eller cosmo før? :) Litt sånn: "Hva var det du sa sa du, Line Hansen?"

Hadde ikke kjent henne igjen heller jeg da

Skrevet

Jeg synes etter å ha sett henne på shopoholic eller noe at hun er litt kul jeg. Virker som en ung dame med ben i nesa, som har kommet seg frem med å gjøre noe hun elsker.

Gjest Daisy
Skrevet

canesten

hormonspiral

Graviditetstest.

Hva med angrepille, kondomer, canesten og sånne tabletter mot tørr munn jeg så de hadde der?

Gjest tjohooo
Skrevet

Du har hørt om han som var butikkselger på en landsens landhandler? Et sånt sted hvor man finner alt på et sted?

Butikksjefen ser at selgeren står med en kunde som er nedlesset av varer: Telt, sovepose, fiskestang, agn, fiskeklær, sekk, kokeutstyr, etc.

Etter at handelen er avsluttet sier sjefen til selgeren:

"Jeg er imponert over dine selgerferdigheter! Tenk at du fikk ham til å kjøpe så mye ekstrautstyr i tillegg til teltet!"

"Han skulle ikka kjøpe telt engang, han!" sa selgeren, "Han skulle bara ha tampax til kona, og da sa jeg at når helga likevel er ødelagt, så kan vel du dra på fisketur?"

*S*

Hehe, artig :D

Skrevet

Hva med angrepille, kondomer, canesten og sånne tabletter mot tørr munn jeg så de hadde der?

hehe

Skrevet

Jeg er så fjern på "kjendiser" (er hun egentlig kjendis forresten?) at jeg ikke hadde ant hvem hun var om jeg hadde møtt henne på super'n i alle fall.

Surfer ikke hun bare på at hun er niesa til Sonja eller noe sånt da?

Skrevet

Aldri sett, aldri hørt om.

Dessuten har da denne personen svært høy anonymitetsfaktor mht utseendet... type søtten på dusinet. Allerede nå, sju sekunder etter at jeg så på bildet, er ansiktet glemt.

Pia Haraldsen, du kan lasse på så mange kjipe pizzaer du vil uten å rødme!

Skrevet

Huffoghuff, så fælt. Det kan virkelig ikke være lett.

Herlighet, kom tilbake den dagen du f.eks. har forsøkt å handle inn til middag og helgekos til to sultne unger på omtrent tom lommebok. Luksusproblemer interesserer meg midt i ryggen.

mariaflyfly
Skrevet

Huffoghuff, så fælt. Det kan virkelig ikke være lett.

Herlighet, kom tilbake den dagen du f.eks. har forsøkt å handle inn til middag og helgekos til to sultne unger på omtrent tom lommebok. Luksusproblemer interesserer meg midt i ryggen.

Godt sagt!

hare1365380455
Skrevet

Jeg er så fjern på "kjendiser" (er hun egentlig kjendis forresten?) at jeg ikke hadde ant hvem hun var om jeg hadde møtt henne på super'n i alle fall.

Surfer ikke hun bare på at hun er niesa til Sonja eller noe sånt da?

Jo, det er nok det....

Skrevet

...dama er stedatteren til broren til Dronning Sonja, har datet en prins og nå leder hun et program på tv som handler om å shoppe mest mulig for minst mulig på minimalt med tid.

Er hun ikke barnebarnet til Sonjas bror da, kfr. innlegg lenger oppe om grandtante?

Gjest pinlig å vite sånt
Skrevet

...dama er stedatteren til broren til Dronning Sonja, har datet en prins og nå leder hun et program på tv som handler om å shoppe mest mulig for minst mulig på minimalt med tid.

Hun er stedatteren til Sonjas nevø - altså er Sonja hennes stegrandtante.

Skrevet

Det er sikkert dem som kikker på henne fordi de kjener henne igjen og derfor er litt nysgjerrige.

Men det er også meget sannsynlig at hun TROR at folk kikker fordi hun er kjendis, mens de sikkert kikker på alle.

Og jeg har selv erfart at jeg har sett folk som ikke er så veldig kjente, og så tror man i farta at det er en fjern bekjent.

Eks: jeg har gått fordbi wenche Foss på gata, og så selvsagt med en gang at det ikke var noen personlig kjente! :-) Men jeg så faren til Marius (Mette_marits sønn) en gang, og da lurte jeg på om dette var en jeg hadde studert sammen med eller noe, og tittet derfor for å prøve å huske. Men så oppdgaet jeg Marius, og DA først skjønte jeg hvem det var og stoppet kikkingen. ;-)

Sånn har jeg det ofte også -satt på kafé her en dag, og inn kommer ei jente jeg er sikker på jeg kjenner, men jeg kan for alt i verden ikke komme på hvem hun er og hvor jeg har henne fra.

Sitter lenge og stirrer før jeg kommer på at hun er jo med i en eller annen stupid reklame... :-)

Skrevet

"- Jeg vil jo ikke at folk skal tro jeg bare liker enkel underholdning, liksom, så noen ganger er det fint å leie en fransk kritikerfavoritt ved siden av «Bridget Jones», he-he. "

....snakk om å være kvasikulturell....*himler oppgitt med øynene*

Den der var jo selvironisk i det minste, verre når hun sier folk ikke ville trodd at hun handler på H&M.. :-)

Skrevet

Hun er i allefall utrolig opptatt av hva folk måtte tenke og tro...

Men jeg tør aldri å kjøpe Grandiosa på fredager og lørdager. Jeg vil ikke at folk skal tro at jeg koser meg den type mat i helgene.

Jeg er ikke så glad i handle cola light. Folk tenker sikkert at jeg går rundt og slanker meg hele tiden fordi jeg kjøper light-brus, men det gjør jeg ikke!

Jeg vil jo ikke at folk skal tro jeg bare liker enkel underholdning, liksom, så noen ganger er det fint å leie en fransk kritikerfavoritt ved siden av «Bridget Jones», he-he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...