Gå til innhold

Pia Haraldsen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn har jeg det ofte også -satt på kafé her en dag, og inn kommer ei jente jeg er sikker på jeg kjenner, men jeg kan for alt i verden ikke komme på hvem hun er og hvor jeg har henne fra.

Sitter lenge og stirrer før jeg kommer på at hun er jo med i en eller annen stupid reklame... :-)

*s* Tror nok at "hallo-damer" og folk på tv-nyhetene ofte opplever å bli hilst på av folk som tror det er gamle kjente! ;-)

De er jo tross alt i stua di hver kveld!

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

7

• MsSophie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*s* Tror nok at "hallo-damer" og folk på tv-nyhetene ofte opplever å bli hilst på av folk som tror det er gamle kjente! ;-)

De er jo tross alt i stua di hver kveld!

Jeg så på shopoholic i går, og Pia Haraldsen sa skjole. Gulp.

Videre er jeg fortvilet over denne fantasiløse "uniformen" med dongeribukser og pyntet topp hos enkelte av deltakerne. Og ellers. Enten det er ute på byen, i teateret eller hvor det nå måtte være.

Går det ikke an å ta på seg en fin skjole når man skal være litt pyntet?

Ja, jeg bare spør.

Skrevet

Videre er jeg fortvilet over denne fantasiløse "uniformen" med dongeribukser og pyntet topp hos enkelte av deltakerne. Og ellers. Enten det er ute på byen, i teateret eller hvor det nå måtte være.

Ja, jeg bare spør.

Jeg er lite imponert over mange av jentene som deltar i dette programmet faktisk. Shopaholikere, liksom! :-)

Og minst imponert over fugleskremselet ute på den andre vingen av panelet - ser jo ut som et skrømt på høylys dag.

Skrevet

Jeg er lite imponert over mange av jentene som deltar i dette programmet faktisk. Shopaholikere, liksom! :-)

Og minst imponert over fugleskremselet ute på den andre vingen av panelet - ser jo ut som et skrømt på høylys dag.

Tittelen er jo egentlig litt misvisende. Men jeg synes ikke programideen er så dum.

Jeg er heller ikke imponert over deltakerne. Hun i forrige uke med de oppsperrede øynene hadde f. eks. en ufiks kjerringlook, uansett hva hun hadde på seg.

Og tenk å tro at man bør gå på jobbintervju i hullete dongeri.

Skrevet

Ja, jeg bare spør.

"Videre er jeg fortvilet over denne fantasiløse "uniformen" med dongeribukser og pyntet topp hos enkelte av deltakerne. "

Enig! *he he* Har tenkt akkurat det samme selv. "Jobbintervju? Ja, da MÅ jeg bare ha en kuul jeans altså!" etc etc

Skrevet

"Videre er jeg fortvilet over denne fantasiløse "uniformen" med dongeribukser og pyntet topp hos enkelte av deltakerne. "

Enig! *he he* Har tenkt akkurat det samme selv. "Jobbintervju? Ja, da MÅ jeg bare ha en kuul jeans altså!" etc etc

Vi har sett samme tendensen i IDOL også.

I mine øyne er dongeri et greit og sporty hverdags - og fritidsplagg, og stiligst med en kroppsnær genser nedi buksene og et tøft belte.

Men jeg har ikke anelse om hva som er in. Noen går i tjukke vinterstøvletter midt på sommeren, også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...