flisa Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Så er de i gang igjen - jentene på jobben - står og kakler og ler ute på gangen. Jeg fatter ikke at de orker - sjøl sitter jeg med nesa langt ned i kaffekoppen mens jeg skriver min MÅ_GJØRES-liste for dagen. Hold kjeft, det kunne godt vært litt stille her..... *sukk* :-) 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 De kakler og du sitter på Dol. Begge deler går utover arbeidsgiver. Hva er verst. Jeg har fri og sitter her med GOD samvittighet. 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 De kakler og du sitter på Dol. Begge deler går utover arbeidsgiver. Hva er verst. Jeg har fri og sitter her med GOD samvittighet. Jeg jobber jeg, mens jeg sitter på DOL, med god samvittighet! 0 Siter
Gjest mørketsfyrste Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 De kanskje bruker noe mindre tid på DOL sett i forhold til deg? 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 De kanskje bruker noe mindre tid på DOL sett i forhold til deg? Det var ikke bruk av arbeidstid jeg tenkte på - vi trenger ikke begynne før 9, men i dag var jeg på plass før halv åtte- og det var det jeg ville ha frem - at de ORKER å være så opplagte om morgenen - ler og kakler, mens en annen så vidt har våkna. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det var ikke bruk av arbeidstid jeg tenkte på - vi trenger ikke begynne før 9, men i dag var jeg på plass før halv åtte- og det var det jeg ville ha frem - at de ORKER å være så opplagte om morgenen - ler og kakler, mens en annen så vidt har våkna. Det var slik jeg tolket innlegget ditt .-) Kan ha noe med at jeg også sitter med nesa ned i kaffikoppen om morgenen, er konstant morgentrøtt, og utrolig morgengretten! 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Det var slik jeg tolket innlegget ditt .-) Kan ha noe med at jeg også sitter med nesa ned i kaffikoppen om morgenen, er konstant morgentrøtt, og utrolig morgengretten! ja - jeg bjeffer, leser nyheter på nett, drikker kaffe og mentalt forbereder meg på dagen. - - og den kan bli laaaang, jeg jobber best etter klokka 14.00 - og sitter ofte til 1700 og 1800 om ettermiddagen. Kjenner nå at det hjelper, snart begynner telefonene.....og da kan jeg snakke - hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 ja - jeg bjeffer, leser nyheter på nett, drikker kaffe og mentalt forbereder meg på dagen. - - og den kan bli laaaang, jeg jobber best etter klokka 14.00 - og sitter ofte til 1700 og 1800 om ettermiddagen. Kjenner nå at det hjelper, snart begynner telefonene.....og da kan jeg snakke - hehe Prate i telefonen er jeg flink til også :-) Jeg fungerer best utover dagen, men uten kaffi som kickstart, fungerer jeg ikke i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Hilsen ivar Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 "når ale damer sier prate-prat sier u bare å ser søt ut" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.