Gå til innhold

kakle, kakle, kakle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er de i gang igjen - jentene på jobben - står og kakler og ler ute på gangen. Jeg fatter ikke at de orker - sjøl sitter jeg med nesa langt ned i kaffekoppen mens jeg skriver min MÅ_GJØRES-liste for dagen. Hold kjeft, det kunne godt vært litt stille her.....

*sukk* :-)

Gjest anna72
Skrevet

De kakler og du sitter på Dol.

Begge deler går utover arbeidsgiver. Hva er verst.

Jeg har fri og sitter her med GOD samvittighet.

Skrevet

De kakler og du sitter på Dol.

Begge deler går utover arbeidsgiver. Hva er verst.

Jeg har fri og sitter her med GOD samvittighet.

Jeg jobber jeg, mens jeg sitter på DOL, med god samvittighet! :)

Gjest mørketsfyrste
Skrevet

De kanskje bruker noe mindre tid på DOL sett i forhold til deg?

Skrevet

De kanskje bruker noe mindre tid på DOL sett i forhold til deg?

Det var ikke bruk av arbeidstid jeg tenkte på - vi trenger ikke begynne før 9, men i dag var jeg på plass før halv åtte- og det var det jeg ville ha frem - at de ORKER å være så opplagte om morgenen - ler og kakler, mens en annen så vidt har våkna.

Gjest Shira12
Skrevet

Det var ikke bruk av arbeidstid jeg tenkte på - vi trenger ikke begynne før 9, men i dag var jeg på plass før halv åtte- og det var det jeg ville ha frem - at de ORKER å være så opplagte om morgenen - ler og kakler, mens en annen så vidt har våkna.

Det var slik jeg tolket innlegget ditt .-)

Kan ha noe med at jeg også sitter med nesa ned i kaffikoppen om morgenen, er konstant morgentrøtt, og utrolig morgengretten!

Skrevet

Det var slik jeg tolket innlegget ditt .-)

Kan ha noe med at jeg også sitter med nesa ned i kaffikoppen om morgenen, er konstant morgentrøtt, og utrolig morgengretten!

ja - jeg bjeffer, leser nyheter på nett, drikker kaffe og mentalt forbereder meg på dagen. - - og den kan bli laaaang, jeg jobber best etter klokka 14.00 - og sitter ofte til 1700 og 1800 om ettermiddagen.

Kjenner nå at det hjelper, snart begynner telefonene.....og da kan jeg snakke - hehe

Gjest Shira12
Skrevet

ja - jeg bjeffer, leser nyheter på nett, drikker kaffe og mentalt forbereder meg på dagen. - - og den kan bli laaaang, jeg jobber best etter klokka 14.00 - og sitter ofte til 1700 og 1800 om ettermiddagen.

Kjenner nå at det hjelper, snart begynner telefonene.....og da kan jeg snakke - hehe

Prate i telefonen er jeg flink til også :-)

Jeg fungerer best utover dagen, men uten kaffi som kickstart, fungerer jeg ikke i det hele tatt.

Gjest Hilsen ivar
Skrevet

"når ale damer sier prate-prat sier u bare å ser søt ut"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...