Gjest amatørskuespiller Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 jeg spiller teater og skal ha noen forestillinger neste uke, hvor jeg også har sangroller. NÅ har jeg fått problemer med halsen og øret. Er ganske så fortvilet. Kan ordne det slik at jeg synger playback til meg selv,(har tatt opp stemmen i tilfelle stemmen skulle sprekke), men hvordan skal jeg få løsnet på stemmen så publikum kan høre meg? Har dere noen råd? Kjerringråd etc som løsner opp grumset i stemmen? 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Gå på apoteket og kjøp noe som heter Pimpinelle tinktur (mulig det skrives pimpernelle eller noe sånt..?) Ta noen dråper med det på en sukkerbit og spis det. Det gjør underverker !!! Ellers så skal jo sitron være bra for stemmen. Varm te med honning og sitron. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Gå på apoteket og kjøp noe som heter Pimpinelle tinktur (mulig det skrives pimpernelle eller noe sånt..?) Ta noen dråper med det på en sukkerbit og spis det. Det gjør underverker !!! Ellers så skal jo sitron være bra for stemmen. Varm te med honning og sitron. Takk for tips. skal prøve det ut:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.