Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal iallefall IKKE se den eller Star Wars, mere kjedelig filmer (for meg) skal jeg lete lenger etter

Skrevet

Gosj, for noen sykt irriterende og jævlige reklamer!

Orka ikke å lese noe særlig, men filmen har vel ikke premiere i norge før om lenge lenge? Slutten av juli syns jeg at jeg hørte.

Skrevet

Gosj, for noen sykt irriterende og jævlige reklamer!

Orka ikke å lese noe særlig, men filmen har vel ikke premiere i norge før om lenge lenge? Slutten av juli syns jeg at jeg hørte.

Lenge lenge og lenge lenge, fru Blom - den som venter o.s.v.

Jeg gleder meg sinnsykt til den - en av tidenes mest underholdene (og feilbetegnede) trillogier - bøkene er hysterisk morsomme - tv-serien er meget underholdene - og filmen ser vannvittig bra ut.

Og slikt finnes selfølgelig på pirat-screeners etc. - det var derfor jeg lurte på om noen hadde sett den?

".................................."

Skrevet

Jeg skal iallefall IKKE se den eller Star Wars, mere kjedelig filmer (for meg) skal jeg lete lenger etter

Tja...liker man ikke sci-Fi eller eventyr, så er det sikkert det. Men i seg selv blir det tull å kalle f.eks Star Wars for "kjedelig" - det er elementært spennende, på en meget enkel måte. Men det er selfølgelig smak og behag.

"..................................."

Gjest mimre mimre
Skrevet

:o) .... StarWars ..... minner meg om da jeg gikk på ungdomsskolen, på Geilo .... det krydde av StarWars-skuespillere rundt oss, da de spilte inn film-scenene på Finse.

Da var vi unge og forelsket gitt ;o)))))

Gjest se-tips
Skrevet

Tja...liker man ikke sci-Fi eller eventyr, så er det sikkert det. Men i seg selv blir det tull å kalle f.eks Star Wars for "kjedelig" - det er elementært spennende, på en meget enkel måte. Men det er selfølgelig smak og behag.

Det er en ny serie som heter "Taken" (Spielberg); har du sett noe av den? En episode varer 1 1/2 time.... Jeg har kun sett en episode.

Skrevet

Det er en ny serie som heter "Taken" (Spielberg); har du sett noe av den? En episode varer 1 1/2 time.... Jeg har kun sett en episode.

Nei, jeg ser sjeden på TV-serier. Har aldri tid til å sette av tid jevnlig :-)

"............................"

Mary Poppins
Skrevet

Det er ikke tull å kalle det kjedelig nei, for i mine øyne er det noe av det mest kjedelie jeg kan se av filmer.

Skrevet

Det er ikke tull å kalle det kjedelig nei, for i mine øyne er det noe av det mest kjedelie jeg kan se av filmer.

Det er fordi du ikke liker sjangeren. Folk med lite eller ingen fantasi liker gjerne ikke eventyr :-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er fordi du ikke liker sjangeren. Folk med lite eller ingen fantasi liker gjerne ikke eventyr :-)

Ha! liten fantasi du liksom!!

Ikke noe galt med min fantasi men sånne overnaturlige ting som romvesener osv interesserer meg rett og slett midt bak.

Jeg liker å fantsere i litt andre baner ;)

Skrevet

Ha! liten fantasi du liksom!!

Ikke noe galt med min fantasi men sånne overnaturlige ting som romvesener osv interesserer meg rett og slett midt bak.

Jeg liker å fantsere i litt andre baner ;)

Jeg regnet med at du tok det som humor :-)

Forøvrig - "romvesener og sånt" er ikke overnaturlig - det et fiksjon, fordi vi ikke vet noe om det. "Overnaturlig" er noe vi regner med ikke kan eksistere, fordi det ikke passer inn i vår tolkning av virkeligheten.

"...................................."

Gjest musemoms
Skrevet

Jeg elsker eventyr filmer, dvs slike uhøytidlige, morsomme, småspennende raringer som man ikke trenger å bruke hodet for å følge med på :)

Livet er så "alvorlig" ellers så, og hodet får jo "lite fri"

;)

Gjest se-tips
Skrevet

Nei, jeg ser sjeden på TV-serier. Har aldri tid til å sette av tid jevnlig :-)

"............................"

Den er ikke vist på tv her enda.

Skrevet

Har ikke sett den, men jeg gleeeeder meg til den kommer på kino! :)

Man kan da vel ikke ha noe utbytte av denne filmen hvis man ser den hjemme vel? Må ha kinofølelse, stort lerret og stor lyd!

(Snakker selvsagt om oss underpriviligerte som ikke har hjemmekinoanlegg og denslags.) ;)

Film er best på kino!

Skrevet

Den er ikke vist på tv her enda.

Serien går nå.

".............................."

Skrevet

Har ikke sett den, men jeg gleeeeder meg til den kommer på kino! :)

Man kan da vel ikke ha noe utbytte av denne filmen hvis man ser den hjemme vel? Må ha kinofølelse, stort lerret og stor lyd!

(Snakker selvsagt om oss underpriviligerte som ikke har hjemmekinoanlegg og denslags.) ;)

Film er best på kino!

Selfølgelig er det best på kino. Men mye kan sees hjemme også, uten hjemmekino.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg regnet med at du tok det som humor :-)

Forøvrig - "romvesener og sånt" er ikke overnaturlig - det et fiksjon, fordi vi ikke vet noe om det. "Overnaturlig" er noe vi regner med ikke kan eksistere, fordi det ikke passer inn i vår tolkning av virkeligheten.

"...................................."

Jeg tok det med humor. :)

Overnaturlig eller fiksjon, kjedelig likevel.

Gjest se-tips
Skrevet

Serien går nå.

".............................."

Ok:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg gruer meg nesten til Star Wars III. Likevel kommer jeg til å se den.

Selv om jeg vet at det mest intelligente hadde vært å bestilt seg en pizza, fyrt opp noen øl, bedt over noen kompiser, og sett de tre klassiske Star Wars-filmene en gang til i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...