Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 2.5.2005 den 14.40):

Jeg gruer meg nesten til Star Wars III. Likevel kommer jeg til å se den.

Selv om jeg vet at det mest intelligente hadde vært å bestilt seg en pizza, fyrt opp noen øl, bedt over noen kompiser, og sett de tre klassiske Star Wars-filmene en gang til i stedet.

Gruer? Hvorfor det? Redd for å bli skuffet?

Jeg ser på de nye Star Wars filemene som noe helt for seg selv, så jeg har forventninger til den siste på lik linje med nummer 2. Det er ikke gammel Star Wars, og har ikke den magien de filmene hadde/har. Men de er jo morsomme og fulle av eye-cady, da.

Men å sette seg ned med et par sixpacker, nok chips og pizza, og Star Wars 4,5 og 6 på løpende bånd, er absolutt ikke å forakte :-)

".................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet
  Prozak skrev (På 2.5.2005 den 14.49):

Gruer? Hvorfor det? Redd for å bli skuffet?

Jeg ser på de nye Star Wars filemene som noe helt for seg selv, så jeg har forventninger til den siste på lik linje med nummer 2. Det er ikke gammel Star Wars, og har ikke den magien de filmene hadde/har. Men de er jo morsomme og fulle av eye-cady, da.

Men å sette seg ned med et par sixpacker, nok chips og pizza, og Star Wars 4,5 og 6 på løpende bånd, er absolutt ikke å forakte :-)

Jeg synes nummer 1 og nummer 2 er helt forferdlig ræva. Og jeg tror nummer 3 blir like ræva.

Men jeg må jo se den.

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 2.5.2005 den 14.51):

Jeg synes nummer 1 og nummer 2 er helt forferdlig ræva. Og jeg tror nummer 3 blir like ræva.

Men jeg må jo se den.

Denne må du se: Oldboy.

Gå sammen med din beste venn/-inne.

ShitDiddelyDo
Skrevet
  favn skrev (På 2.5.2005 den 14.54):

Denne må du se: Oldboy.

Gå sammen med din beste venn/-inne.

Den tror jeg ikke at jeg har hørt om, men den skal sjekkes ut.

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 2.5.2005 den 14.56):

Den tror jeg ikke at jeg har hørt om, men den skal sjekkes ut.

Anbefales kun til cineaster. En av de beste (regi, skuespill, manus, klipp, lyd, lys osv) og ekstremt rystende filmer jeg har sett. Regner med at den settes opp på kinoer, men vet ikke.

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 2.5.2005 den 14.51):

Men jeg må jo se den.

Vel, jeg er ikke helt enig i at de er rævva. Jeg koste meg helt greit med begge to. Spesiellt toern, egentlig - den var omtrent blottet for gode dialoger og interaksjon mellom karakterene, men sprekkfull av eye-candy :-)

"....................................."

Skrevet
  favn skrev (På 2.5.2005 den 15.00):

Anbefales kun til cineaster. En av de beste (regi, skuespill, manus, klipp, lyd, lys osv) og ekstremt rystende filmer jeg har sett. Regner med at den settes opp på kinoer, men vet ikke.

"cineaster"

Hva er det?

"..............................."

Skrevet

Den MÅ jo bare sees! :o) Selv for meg som syntes boka (har bare lest den første) var en smuuuule snodig...

Skrevet
  Prozak skrev (På 2.5.2005 den 19.08):

"cineaster"

Hva er det?

"..............................."

Pasjonerte film- og kinointeresserte.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.5.2005 den 19.18):

Den MÅ jo bare sees! :o) Selv for meg som syntes boka (har bare lest den første) var en smuuuule snodig...

"Snodig"????? På en _negativ_ måte? Den ER snodig, og den SKAL være det :-)

Man må selføgelig like humoren. For meg er Douglas Adams (var) og Terry Pratchett to av de beste humoristene i bokform.

Skrevet
  favn skrev (På 2.5.2005 den 19.38):

Pasjonerte film- og kinointeresserte.

Men én bestemt film, eller én bestemt type film, kan jo ikke avgjøre hvor mye "cineast" man er? Granted - ofte er det slik at jo mer interessert man er i film, jo flere forskjellige typer film liker man.

"...................................."

Skrevet
  Prozak skrev (På 2.5.2005 den 22.03):

Men én bestemt film, eller én bestemt type film, kan jo ikke avgjøre hvor mye "cineast" man er? Granted - ofte er det slik at jo mer interessert man er i film, jo flere forskjellige typer film liker man.

"...................................."

'Men én bestemt film, eller én bestemt type film, kan jo ikke avgjøre hvor mye "cineast" man er?'

Eh..nei, det sier seg da selv?

Skrevet
  Prozak skrev (På 2.5.2005 den 22.01):

"Snodig"????? På en _negativ_ måte? Den ER snodig, og den SKAL være det :-)

Man må selføgelig like humoren. For meg er Douglas Adams (var) og Terry Pratchett to av de beste humoristene i bokform.

Nei, ikke på en negativ måte, jeg var bare litt forvirret etter å ha lest boka tror jeg. :o) Har tenkt å lese resten også, men det dukker stadig opp ting jeg skal lese og akkurat nå tror jeg, uten å overdrive!, at bunken på nattbordet er bortimot halvmeteren høy!

Skrevet
  Lillemus skrev (På 3.5.2005 den 7.09):

Nei, ikke på en negativ måte, jeg var bare litt forvirret etter å ha lest boka tror jeg. :o) Har tenkt å lese resten også, men det dukker stadig opp ting jeg skal lese og akkurat nå tror jeg, uten å overdrive!, at bunken på nattbordet er bortimot halvmeteren høy!

Vel, selv etter å ha lest alle fem bøkene i trillogien (!), så vil du sikkert fortsatt være "forvirret" :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...