Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Dersom man havner på sykehus, og de der klipper opp klærne dine fordi det er et akutt-tilfelle og de ikke har tid til noe annet, så kan man visstnok få det igjen på forsikringen.

Hvilken forsikring går dette under? Hvor henvender jeg meg? Og er det egenandel på dette?

Gjest Calóni
Skrevet

Hva har du gkort nå da tøysebøtta?

Tihi :P

Kom deg på msn, så skal du få hele den blodige og traumatiske historien ;)

Skrevet

Tihi :P

Kom deg på msn, så skal du få hele den blodige og traumatiske historien ;)

Skal på trening, så vi får ta det en annen gang.

Selv om det frister mer å sitte på msn resten av kvelden enn å trille i 25 minutter hver vei til treningsstudioet. (i mesten--regnevær...) Men det er for sent å avbestille veiledning nuh.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Kommer vel an på hvor uhellet skjer.

Har du ulykkesforsikring, så dekker vel det.

Er det på reise så går det på reiseforsikringen.

Egenandelen er vel forskjellig fra forsikringsselskapene, men jeg har egenandel på 500,- på min reiseforsikring i allefall.

Gjest Calóni
Skrevet

Egenandelen er vel forskjellig fra forsikringsselskapene, men jeg har egenandel på 500,- på min reiseforsikring i allefall.

Jeg tror jeg har funnet ut av det nå, det dekkes av en forsikring jeg har igjennom klubben (idretten jeg driver med). Men jeg skal ringe forsikringsselskapet idag å forhøre meg om det, samt beregne verdiene av klærne. Tror faktisk det er en egenandel på 1000 kroner :/ Men klærne er verdt langt mer enn det, da..Men takk for svar!

Gjest Calóni
Skrevet

Har ringt litt rundt i dag. Det dekkes ikke av skadeforsikringen jeg har igjennom klubben, og jeg har ikke reiseforsikring. Så jeg må bare håpe på at sykehuset har en slags forsikring som dekker sånt...:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...