Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Dersom man havner på sykehus, og de der klipper opp klærne dine fordi det er et akutt-tilfelle og de ikke har tid til noe annet, så kan man visstnok få det igjen på forsikringen. Hvilken forsikring går dette under? Hvor henvender jeg meg? Og er det egenandel på dette? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hva har du gkort nå da tøysebøtta? Tihi Kom deg på msn, så skal du få hele den blodige og traumatiske historien 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Tihi Kom deg på msn, så skal du få hele den blodige og traumatiske historien Skal på trening, så vi får ta det en annen gang. Selv om det frister mer å sitte på msn resten av kvelden enn å trille i 25 minutter hver vei til treningsstudioet. (i mesten--regnevær...) Men det er for sent å avbestille veiledning nuh. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Kommer vel an på hvor uhellet skjer. Har du ulykkesforsikring, så dekker vel det. Er det på reise så går det på reiseforsikringen. Egenandelen er vel forskjellig fra forsikringsselskapene, men jeg har egenandel på 500,- på min reiseforsikring i allefall. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Kommer vel an på hvor uhellet skjer. Har du ulykkesforsikring, så dekker vel det. Er det på reise så går det på reiseforsikringen. Egenandelen er vel forskjellig fra forsikringsselskapene, men jeg har egenandel på 500,- på min reiseforsikring i allefall. Jeg tror jeg har funnet ut av det nå, det dekkes av en forsikring jeg har igjennom klubben (idretten jeg driver med). Men jeg skal ringe forsikringsselskapet idag å forhøre meg om det, samt beregne verdiene av klærne. Tror faktisk det er en egenandel på 1000 kroner :/ Men klærne er verdt langt mer enn det, da..Men takk for svar! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Kommer vel an på hvor uhellet skjer. Har du ulykkesforsikring, så dekker vel det. Er det på reise så går det på reiseforsikringen. Egenandelen er vel forskjellig fra forsikringsselskapene, men jeg har egenandel på 500,- på min reiseforsikring i allefall. Har ringt litt rundt i dag. Det dekkes ikke av skadeforsikringen jeg har igjennom klubben, og jeg har ikke reiseforsikring. Så jeg må bare håpe på at sykehuset har en slags forsikring som dekker sånt...:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.