Gjest har ikke peiling Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Har alltid brukt fastlegen min. Har ikke noe imot ham som person. Har to helseproblem det er nokså vanskelig å snakke om og vil gjerne gå til annen lege med det. Må jeg begrunne overfor en ny lege hvorfor jeg heller går dit ? 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Nei, det må du vel ikke. "................................." 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Nei, det må du vel ikke. "................................." tja..jeg har forsøkt meg på å gå til en annen en fastlegen min men fikk konstant nei fra alle legekontorene. De hadde ikke kapasitet etc. men det kan jo hende at du har mer hell enn meg Det beste er vel å gå til et privat legekontor? 0 Siter
Torv Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor er det lurt å oppsøke en annen lege en den som kjenner til din sykehistorie fra før av? Om det er dette du absolutt ønsker, må du enten søke deg til en ny fastlege (fylle ut nytt skjema, og du trenger ikke begrunnelse) eller oppsøke privat klinikk. 0 Siter
Gjest har ikke peiling Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 tja..jeg har forsøkt meg på å gå til en annen en fastlegen min men fikk konstant nei fra alle legekontorene. De hadde ikke kapasitet etc. men det kan jo hende at du har mer hell enn meg Det beste er vel å gå til et privat legekontor? Det var det jeg var redd for. Vil gjerne beholde fastlegen. Men må jeg bytte fastlege for å gå til en annen lege, blir det verre. Fastlegen har hjulpet bra, han. Er bare ute etter alternativ vurdering til to fysiske plager. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 tja..jeg har forsøkt meg på å gå til en annen en fastlegen min men fikk konstant nei fra alle legekontorene. De hadde ikke kapasitet etc. men det kan jo hende at du har mer hell enn meg Det beste er vel å gå til et privat legekontor? Svar til den som spør. "..............................." 0 Siter
flowy Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det var det jeg var redd for. Vil gjerne beholde fastlegen. Men må jeg bytte fastlege for å gå til en annen lege, blir det verre. Fastlegen har hjulpet bra, han. Er bare ute etter alternativ vurdering til to fysiske plager. Gå til en privat lege (doctors, volvat etc). Jeg gjorde det og det var ingen spørsmål om fastlege. Man får time på dagen, men det koster jo litt. Jeg betalte cirka 700 kr for konsultasjon og GU. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor er det lurt å oppsøke en annen lege en den som kjenner til din sykehistorie fra før av? Om det er dette du absolutt ønsker, må du enten søke deg til en ny fastlege (fylle ut nytt skjema, og du trenger ikke begrunnelse) eller oppsøke privat klinikk. Man kan få time hos andre leger enn fastlegen altså. Så lenge de har tid til det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.