Gjest Rød og Hvid Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har brukt det noen uker og det er vesentlig raskere og mindre blafrete enn vanlig. Kjekt med Ctrl + og - for å forstørre og minske. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det som er kjekt er at du slipper spyware og annen dritt. 0 Siter
nomen_necio Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Ja. Den er fin på Linux. Skulle gjerne gått helt over på Linux (nå har jeg begge deler). Problemet er bare at jeg mangler gode drivere til scanner og printer. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Ja. Den er fin på Linux. Skulle gjerne gått helt over på Linux (nå har jeg begge deler). Problemet er bare at jeg mangler gode drivere til scanner og printer. Eller drivere til omtrent alt annet. Jeg har prøvet å installere linux i mange ulike maskiner men ikke lykkes. Jeg vil så gerne, men det lykkes ikke. 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Men Opera er enda bedre... Her kopulerte den med operativsystemet og produserte barn med djevelske egenskaber. 0 Siter
nomen_necio Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Eller drivere til omtrent alt annet. Jeg har prøvet å installere linux i mange ulike maskiner men ikke lykkes. Jeg vil så gerne, men det lykkes ikke. Ikke greit det med drivere for Linux. Det finnes lister over driver på nettet. Mitt problem er at både skriveren og scanneren er av fabrikatet Canon. Bra utstyr, men Canon har som politikk å ikke understøtte noe annet enn Windows. Så skriver folk egne drivere til utstyr fra Canon. Men akkurat de typene jeg har finnes det ingen drivere for. De er vel for sjeldne. Neste gang jeg kjøper skriver og scanner blir noe det finnes Linux-driver til. (Forsøkene med linux startet lenge etter scanner og skriver ble kjøpt.) 0 Siter
Hekta Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F25%2F124.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2418958&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2418958 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.