Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Silkysun
Skrevet

Jeg skrev et innlegg her for noen dager siden om hva jeg skulle ha på meg på konfirmasjon. Så nå har jeg klart å funnet en drakt i liten nok størrelse (rart at str S er gedingt i størrelse). Hadde valget mellom en sort og hvit, men valgte sort for jeg synst den satt finest. Inni har jeg kjøpt en rosa topp med avtagbar blomst og stor utringing.

Problemet ble når jeg kom hjem og oppdaget at samboeren min sin dress er så og si identisk med min! Det er noen lyse striper på drakten og på dressen til samboeren min er det like identiske striper. Ser ut som dressen hans og drakten min er laget av samme stoff.

Burde jeg kanskje bytte inn den sorte drakten min med den hvite? Ser kanskje litt teit ut at vi matcher hverandre? Som et gammelt par i lik grilldress liksom. Jeg kommer jo til å være sammen med samboren min i hele konfirmasjonen så ser det dumt ut at vi er så like da?

I tillegg så lurer jeg litt på hvilke sko jeg kan bruke til? Har noen høyhælte sorte sko med rund tupp. Helt ordinære. Ikke noe spesielt med dem. Kan jeg bruke dem eller hvilke typer sko passer best til drakt?

Skrevet

Jeg ville byttet til hvit drakt.

Og kjøpt et par nye, stilige sko til!

:)

Mary Poppins
Skrevet

hadde byttet den til hvit drakt.

De har fine rosa pumps på f.eks DNA til 350kr. Kjøpt deg de! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...