Gå til innhold

Tatovering og solarium

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvordan er det å ta sol med tatovering (på ryggen)? Er det ikke bra for tatoveringen?

Hvordan kan man best mulig beskytte den?

Hva med ellers, på stranda - bør man dekke til tatoveringa for å beholde den finest mulig?

laguna1365380434
Skrevet

Er den helt ny med skorpe? Da bør du smøre den med antibakteriell salve og pakke den inn når du dusjer o.l..Og antagelig unngå solarium.

Og ikke la den henge seg fast på klær, da kan du risikere at hele skiten mer eller mindre henger igjen på f.eks sokken.Ikke kult;)

Etter at tatoveringene mine har grodd har jeg ikke gjort noe særskilt for å ta vare på dem, og jeg har solt meg både ute, og i solarium.

Blir de blasse koster det ikke all verden og friske litt på fargen..Hvilket jeg definitivt må huske å gjøre før bikinisesongen er i full gang.. Ikke fint med grågrønne tatoveringer som egentlig er svarte!

:-)

Skrevet

Er tatoveringen relativt ny (mener det var 2 mnd eller noe slikt) skal den ikke utsettes for klorvann, saltvann eller direkte sol.

Da jeg fikk tatovering fikk jeg med meg et ark hjem hvor det stod hvordan den skulle behandles og hvor lenge man måtte holde seg unna sol og slikt.

Sol får tatoveringen til å blekne, men det kan fikses med en touch-up. Der jeg fikk tatovering var en touch-up innen ett år inkludert i prisen.

Skrevet

Er den helt ny med skorpe? Da bør du smøre den med antibakteriell salve og pakke den inn når du dusjer o.l..Og antagelig unngå solarium.

Og ikke la den henge seg fast på klær, da kan du risikere at hele skiten mer eller mindre henger igjen på f.eks sokken.Ikke kult;)

Etter at tatoveringene mine har grodd har jeg ikke gjort noe særskilt for å ta vare på dem, og jeg har solt meg både ute, og i solarium.

Blir de blasse koster det ikke all verden og friske litt på fargen..Hvilket jeg definitivt må huske å gjøre før bikinisesongen er i full gang.. Ikke fint med grågrønne tatoveringer som egentlig er svarte!

Hvor mye koster det å legge ny farge på tatovering?

Skrevet

Er tatoveringen relativt ny (mener det var 2 mnd eller noe slikt) skal den ikke utsettes for klorvann, saltvann eller direkte sol.

Da jeg fikk tatovering fikk jeg med meg et ark hjem hvor det stod hvordan den skulle behandles og hvor lenge man måtte holde seg unna sol og slikt.

Sol får tatoveringen til å blekne, men det kan fikses med en touch-up. Der jeg fikk tatovering var en touch-up innen ett år inkludert i prisen.

Tatoveringa er ikke så ny. Tok den for 8 mnd siden..Er litt redd for den..Prøver å bevare den best mulig..:)

laguna1365380434
Skrevet

Hvor mye koster det å legge ny farge på tatovering?

Det husker jeg ikke på stående fot, og det varierer vel etter størrelse og hvilke farger som er brukt.

Ring tatovøren din og hør..

Skrevet

Det husker jeg ikke på stående fot, og det varierer vel etter størrelse og hvilke farger som er brukt.

Ring tatovøren din og hør..

Jeg tatoverte meg i utlandet..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tatoverte meg i utlandet..

oops, ring f.eks "kunst med puls" og hør..(Thv meyers gt..)

Eller "bad boys" (toftesgt)

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men begge disse er på Grunerløkka i Oslo, og de blir annsett som dyktige.

Bor du ikke i Oslo kan du vel ringe opplysningen etter nærmeste tatovør?

Lykke til!:-)

Skrevet

oops, ring f.eks "kunst med puls" og hør..(Thv meyers gt..)

Eller "bad boys" (toftesgt)

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men begge disse er på Grunerløkka i Oslo, og de blir annsett som dyktige.

Bor du ikke i Oslo kan du vel ringe opplysningen etter nærmeste tatovør?

Lykke til!:-)

Ok. Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...