Gå til innhold

Fagerstrand.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde heller vært uten hus, enn å spille det skitne spillet som den såkalte lys og varme-klanen driver. SYnes det tok av i dag da de skal manipulere opptakene, og lure de andre med dette. Skjønner ikke at de har samvittighet? Ringer det ikke en aldri så liten bjelle?

Klarer ikke å la være å engasjere meg heller...........

:-)

Gjest rosa73
Skrevet

Hva skjedde i dag da? Hvem ble stemt ut?

Gjest uttern
Skrevet

Jeg ble gørrsur! Det verste er at jeg tror dem kommer til å lykkes?! Jeg skal ikke se finalen hvis disse parene er å se der!!!!

Skrevet

Hva skjedde i dag da? Hvem ble stemt ut?

Det er bare utstemming på torsdagene.

Gjest rosa73
Skrevet

Det er bare utstemming på torsdagene.

ok... der ser du hvor godt jeg følger med:)

Skrevet

Enig med du. Selv ikke 3 mill hadde fått meg til å gjøre noe slikt. Lurer på hvordan de folka kan leve med seg selv. Ble skikkelig forbannet da jeg så Fagerstrand idag, håper virkelig at det får etterspill.

Skrevet

Jeg har bare sett på dette i det siste, etter en reklamesnutt jeg så med et utbrudd fra Reidar.

Jeg er ikke overrasket over at disse menneskene med de skitne metodene kommer langt. Dette skjer jo endel i arbeidslivet også.

Det er vanskelig for disse to parene på lys&varme (usmakelig navn på denne gruppa) å bortforklare sin oppførsel nå.

Ja, jeg er enig, jeg klarer heller ikke la være å engasjere meg (søren klype)

serendipity
Skrevet

Det skulle vært 3 par igjen i finalen, på den måten ville det vært vanskeligere å manipulere og konspirere på slutten. Håper det skal være 3 par igjen.

Skrevet

Den gjengen gjør meg rett og slett *kvalm* :(

Lurer på hva foreldrene deres sier til det de har drevet med....

Gjest tv tittern
Skrevet

Ikke rart i at det blir rettsak i etterkant ....

Og TV2 sier at dette ikke er en sak for rettsvesenet .....

Jeg HÅPER at Edel og Kurt/Stine og Anders ikke går på opplegget til Lys&Varme-gjengen !!!

Gjest ex-bridget
Skrevet

Helt enig, synes det er helt forkastelig.

Lurer på hva de nye naboene sier jeg, hvis Reidar vinner og de ser på TV hvordan han/de har holdt på.

Jeg hadde ikke orket å vært noen hyggelig nabo mot ham.

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor firerbanden i Lys og Varme-klanen ikke er stemt ut for lengst?

De andre deltakerne må da være rimelig tjukke i huet om de stoler på dem og aldri stemmer dem ut?

De må jo ha skjønt NÅ hvilket spill de spiller??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...