Gå til innhold

Sminke i sola?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Har hørt at man får rynker hvis man går med øyenskygge / mascara i sola.

Hva med om sommeren da?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Er vel ikke noe fint med sminke uansett.

Hønemoren
Skrevet

Å jo, litt så. Mascara holder til daglig, men det må jeg ha på.

Hønemoren
Skrevet

Aldri jeg hørt, men kan jo godt være. Hjelper vel i såfall med solbriller.

laguna1365380434
Skrevet

Virkelig? Jøss!

Hva skulle være årsaken til det? Jeg synes det hørtes tvilsomt ut, men man kan jo aldri vite..:-o

Jeg bruker nå sminke om sommeren(kajal&mascara, full pupp!), og jeg tror ikke jeg er særlig rynkete fordet.

Dette vil jeg gjerne ha avkreftet eller bekreftet, jeg og..

*bekymret*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det er fint med sminke..Har aldri skjønt meg på de som synes folk er penest uten.

Jeg synes 98% av alle damer jeg har sett med og uten sminke er tjue hakk penere med. De resterende 2 er sånne naturligstridige, misunnelsesverdige supernymfer som står rett opp av sengen med sveis som om de kom rett fra frisøren, og..i det hele tatt!

Sjeldent!

Sminke er så fint så!

:-)

serendipity
Skrevet

Man får rynker av å bli eldre. Sminke får man IKKE rynker av. Men derimot kan det være lurt med gode (og stilige, he he) solbriller i solen.

serendipity
Skrevet

Jeg synes det er fint med sminke..Har aldri skjønt meg på de som synes folk er penest uten.

Jeg synes 98% av alle damer jeg har sett med og uten sminke er tjue hakk penere med. De resterende 2 er sånne naturligstridige, misunnelsesverdige supernymfer som står rett opp av sengen med sveis som om de kom rett fra frisøren, og..i det hele tatt!

Sjeldent!

Sminke er så fint så!

"De resterende 2 er sånne naturligstridige, misunnelsesverdige supernymfer som står rett opp av sengen med sveis som om de kom rett fra frisøren, og..i det hele tatt!

Sjeldent"

OG DIREKTE EKKELT ;-)

Skrevet

Hvor får man rynker av å ha på seg mascara, da? :-)

Bruk solkrem i bunn så bør det vel gå greit. Rynker får man uansett, særlig av å smile. :-I

Gjest Rusle
Skrevet

Har aldri hørt om det. Har ofte mascara på i sola, men har fint lite rynker. Har hørt man bør unngå sminke når man soler seg siden det kan gi pigmentforandringer.

laguna1365380434
Skrevet

"De resterende 2 er sånne naturligstridige, misunnelsesverdige supernymfer som står rett opp av sengen med sveis som om de kom rett fra frisøren, og..i det hele tatt!

Sjeldent"

OG DIREKTE EKKELT ;-)

Jepp..;-)

Gjest prust
Skrevet

Å jo, litt så. Mascara holder til daglig, men det må jeg ha på.

Samme her. Mascara hver dag, og som regel lebestift. Utrolig sjelden noe mer.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Sjeldent!

Sminke er så fint så!

En jente jeg var forelsket i en gang pleide aldri å sminke seg. Jeg spurte ikke om det da, men jeg er rimelig sikker på at hun aldri gjorde det. Men mulig unntak av om det var fest etc da.

Og hun var veldig pen =)

laguna1365380434
Skrevet

En jente jeg var forelsket i en gang pleide aldri å sminke seg. Jeg spurte ikke om det da, men jeg er rimelig sikker på at hun aldri gjorde det. Men mulig unntak av om det var fest etc da.

Og hun var veldig pen =)

Joda, noen er pene uten sminke, for all del..Men jeg synes de fleste blir enda penere MED..:-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Joda, noen er pene uten sminke, for all del..Men jeg synes de fleste blir enda penere MED..:-)

Det er det godt mulig jeg syns og. Men har ikke undersøkt det nærmere.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja, øyevippene blir skikkelig rynkete. Helt sant ;)

Skrevet

Sjeldent!

Sminke er så fint så!

Heelt enig, laguna. :)

Hønemoren
Skrevet

Samme her. Mascara hver dag, og som regel lebestift. Utrolig sjelden noe mer.

Ja, føler det hører med jeg da, litt mere på også når det er til selskapsbruk.

Skrevet

Høres veldig rart ut. Tviler sterkt på at det stemmer.

Bruker øyesminke om sommeren også, jeg. har ikke rynker heller.

Og en får da ikke rynker i øyevippene, hehe.

Skrevet

Regel nr. 1:

Du må ikke tro alt du hører :)

Rynker får du uansett med alderen, og mye sol kan framskynde prosessen. Tørr hud rynkes mer enn feit og "fuktig" hud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...